יום שני, 4 במרץ 2019

מפגש סיום בי"ס טוקאייר בקיבוץ בחן


מפגש סיום בי"ס טוקאייר


בי"ס טוקאייר מקיים זו השנה הרביעית את תוכנית הקשר הרב דורי. השנה השתתפו שלושה תלמידים עם שלושה ותיקים מהקיבוץ.את התוכנית מובילה המורה הדר והיא עושה זאת עם מוטיבציה גבוהה, מקצועיות, סבלנות וגלוי אהדה רבה לתלמידים והותיקים. בדברי הפתיחה במפגש הסיום ציינה הדר עד כמה חשוב להכניס את התוכנית לבי"ס למרות הקושי.
הקושי ל המבוגרים להתמיד מסיבות אוביקטיביות. התלמידים נהנו מאוד מעבודתם המשותפת ואין ספק שזו היתה חוויה ערכית במיוחד עבורם.כולי תקווה שנוכל לקיים את המפגשים גם בשנה הבאה.
התלמידים כתבו את המשוב שלהם ולא הקריאו מתוך מבוכה ובושה.
משוב של אריה מהותיקים:יש לי יחס של כבוד לפנימיה ולבי"ס אני בין היוזמים להקמתה, השילוב של הילדים עם החברה הקיבוצית מצוין וכל החשדות נעלמו.חשוב להעביר לדורות הבאים את המורשת ושמחתי ששלומי , אתו עבדתי, התענין ושאל. שלומי תלמיד מוכשר ואני מאחל לו שיוכל לפתח את כל האיכויות שלו, במיוחד בתחום המוסיקה. לסיכום היתה לי חוויה טובה מאוד.
הותיקה לולה: לכל בן אדם יש קופ' של חוויות, יש מה לספר והסיפורים מאוד חשובים להעברת המורשת. אני מקווה שהפעלת התוכנית תהיה גם בשנים הבאות.
משה: חשוב היה לי להשתתף בתוכנית עם טל ונמשיך הלאה.
מנהלת סימה: כל מה שקרה בקשר הבינאישי בין התלמידים והותיקים מרגש מאוד. ראיתי אתגר בתוכנית כי אין כאן קשר דם. נוצר כאן קשר אישי תוך זמן קצר והדבר מעורר התרגשות רבה. העתיד של הצעירים חייב להיות מתוך ידע על העבר שלכם ושל המדינה. על סמך הסיפורים שלכם הותיקים , תרומתכם למדינה הם יעשו בעתיד.
ברצוני להגיד תודה ענקית לותיקים שמצאתם זמן להגיע לבי"ס למרות עיסוקיכם ולמרות הקשיים.
ולכם תלמידים : היה לנו אתגר לבחור תלמידים שיהיו קשובים וסבלנים למבוגרים ואתם עמדתם בכל הציפיות שהיו לגביכם.
עלו והצליחו. כולי תקווה שמעגל ילך ויתרחב.ולסיום ברצוני להודות להדר שמובילה את התוכנית בשקט ובנועם ולזכותה זה מצליח.
כמו כן אני מבקשת להודות למדריכה עדית מגן שמתעקשת כל שנה מחדש להפעיל את התוכנית ולא נכנעת לכל הקשיים שבדרך.
משתתפי התוכנית


משתתפי התוכנית

המשתתפי התוכנית



משוב של טל






                                                                משוב של שלומי



                                                                         



משוב של תמיר

אין תגובות: