יום שבת, 30 במרץ 2019

מפגש סיום בבית ספר "רמז" יהוד

בית ספר "רמז" יהוד בניהולה של ורד אחידוב עזריאל והמורה המובילה שרון פנחס גלר, סיים את שנת הפעילות במפגש חגיגי בו סיכמו בהתרגשות רבה את החוויה העצומה אותה חוו. מנהלת בית הספר סיפרה כי כל הסיפורים מונחים על שולחנה והיא קראה בהתרגשות כל אחד מהם, היא מצאה הרבה נקודות השקה בכל סיפור וסיפור, התרגשה מכל סיפור אהבה, זיכרון ילדות.

המורה המובילה שרון, שלה זאת השנה הראשונה בהובלת התכנית, עשתה זאת במקצועיות רבה עם המון רגישות ואכפתיות,
הקפדה על אסטטיות גיוון ועניין, היא סיכמה את המפגשים בסרטון מסכם ובו תמונות מהמפגשים, סגירת מעגל עם טוויית הקשר בו כל אחד שיתף בחוויה שלו, הסבים והסבתות ברכו על התכנית והזכות לקחת חלק במעשה ערכי שכזה. הם שיבחו את הביקור בבית התפוצות שלחלקם היה ביקור ראשון בו. הם שלחו תקווה כי כל ילד וכל סב יזכו לקחת חלק בתכנית זו.

הנכדים הגישו לכל סב/סבתא תעודה ותמונה על מגנט.

   
סבתא יקרה הקריאה מסר לדור הצעיר מתוך דברים שכתבה בסיפורה:

מזל כהן: סבתא של אמה יש לי מסר לנוער – לנוער המקסים שגדל כל כך מהר לנגד עינינו יש לי מסר לחיים.
צמיחה – שלא תחיו בהרגשה של החמצה. שלא תחמיצו אחרים. שלא תחמיצו הזדמנות לצמיחה ולשמחה כך תצעדו קדימה במצח נחושה.
ערך – מי שחי בהודיה בהערכה מחודשת של כל יום חדש יכרע ברך בענווה מתוך כבוד לבריאה וייתן ערך מכריע לכל דבר הוא יטפח את מערכות הקשרים שלו בחיים שלא יהיו מכוערים או עכורים
סיפוק – הסיפוק בחיים מתקיים כאשר אתה מסתפק במה שיש וחי חיים מספקים ללא ספקות והיסוסים
מיזוג – מיזוג גלויות יצליח כאשר נגזום את ההגזמות הפראיות של הדעות הקדומות ונכבד זה את זה ונשמור על מזג נוח אז נוכל למזוג ביחד יין ונשתה לחיים
ידע – כוח ההשכלה הלימוד וההבנה הם ידע. ידע הוא כוח המאפשר הבנה ושינוי. כשאתה מיישם את הידע בחיי היום יום הוא מתקיים בידיעה חייה מאפשר לך להגיע אל היעד דרך היעוד של כל רגע ורגע שאתה חובה במלא התוכן והעניין .

שוקע או משקיע – האם אתה משקיע בקשר או שוקע בקשר אל תהיה עקשן כי הגיע הזמן לחבר את השקע לתקע ולהשקיע ביצירת קשר של אור ואהבה.
לסיום שרון הקרינה פרק מהסדרה "יש לי שאלה" כולם נהנו וצחקו. הסרטון

תודה לשרון שהובילה את הקבוצה באהבה ובאכפתיות, נתנה לכל מפגש נופך מעניין ומרגש תמיד באוירה חמה וביתית, עם כיבוד (הסבתות דאגו להביא בסבב, כל אחת בתורה).
נתראה בשנה הבאה.

אין תגובות: