יום ראשון, 6 בינואר 2019

בזכות המפגשים אני זוכה לספר לנכדי, הוא מקשיב לי......זה לא קרה באף מפגש אחר עם הנכדים....נכד: סוף סוף הבנתי מיהם בני משפחתי המורחבת....

קודם ל"מפגש התמונות" במסגרת התכנית, אותה מובילות חוה בר ומורן אלפסי בבי"ס אפק, התבקשו 
הוותיקים להביא תמונות מתקופות שונות בחייהם 
התמונות חשפו את עולמם של הסבים והסבתות בפני הנכדים והיוו גירוי לעבודה ולכתיבה.
בסוף המפגש אמר אחד הסבים "בזכות המפגשים האלה אני זוכה לספר את הסיפורים שלי לנכדי, והוא יושב ומקשיב לי. זה לא קרה באף מפגש אחר שלי עם הנכדים שלי"  
   
הוותיקים הביאו תמונות מילדותם, מחגיגות בר המצווה שלהם או תמונות מהצבא.
 סבא אחד שיתף אותנו בפיתוח רכב שטח שהיה שותף לו בשנת השבתון שלו בארצות הברית בזמן שעבד ברפא"ל 
אחת הסבתות שיתפה בתמונה בה ראינו את השלג הראשון שירד ב1950 בקריית חיים ומאז מראה זה לא קרה בשנית.
סבתא נוספת שעלתה מאוזבקיסטן הביאה עמה אלבום תמונות של הוריה ומשפחתה משנת 1906, הנכד סיפר בסוף המפגש שסוף סוף הבין מיהם בני משפחתו המורחבת, כיוון שעד כה לא ישב וראה אלבום זה.
הרבה סיפורים נשמעו במפגש זה והועלו לאתר במסגרת תיעוד הסיפורים.












אין תגובות: