יום רביעי, 2 בינואר 2019

הקשר הרב דורי – לומדים ומתרגשים במרכז מחשבים להב"ה קריית מוצקין


בשבוע שעבר התקיים שיעור משותף עם הילדים והמבוגרים במרכז מחשבים להב"ה קריית מוצקין, בשיתוף כיתה ו'1 מבית ספר ויצמן עם המחנכת אלה בן שמואל.

בשיעור הקלדנו את סיפור חייהם של האזרחים הוותיקים, הוספנו קישורים, סרקנו ועיצבנו תמונות.

"השבוע יצא לי להקשיב קצת יותר לעומק לסיפוריהם של המבוגרים המשתתפים בשיעור,ואף ראיתי את הילדים לאט לאט מתחברים לסיפור חייהם של המבוגרים ומתרגשים יחד איתם. חיבור "הקסם" שקורה בין הילדים לבין האזרחים הוותיקים מהקהילה מרגש אותי כל פעם מחדש" - מספרת אלכס נידם, אחת מהמורות המובילות את התכנית.

יעל לזר שמספרת על אביה אשר נפצע בהתפרעויות כתגובה להכרזת האו"ם התרגשה תוך כדי הסיפור, הילדה שיראל שמה לב לכך; "יעלי! את דומעת!!" ומיד ניחמה וליטפה אותה.

יעל עם התלמידה שיראל מחפשות מידע ברשת בהקשר לסיפור של יעל.

פנינה ששון אשר מצוותת לדור וירין מתמוגגת מהילדות ומספרת "הילדות כל כך מקסימות, נעימות ואכפתיות. אני כל כך נהנית איתן. כשאני חוזרת הביתה אני מספרת תמיד לבעלי על השיעור ותמיד אומרת איזה כיף לי שיש לי בנות כאלה איתי בשיעור"

פנינה, דור וירין עובדות על תיעוד הסיפור של פנינה.

וכמובן לפי המסורת, בסוף השיעור הפעם מרסלה סיפרה לנו את סיפור חייה המרתקים.

מרסלה מספרת את סיפור חייה ומרגשת את כל הכיתה

כמה רגש בשיעור אחד.

שושנה בר (אשר מספרת על אביה אשר נולד בשנת 1895) עם המדריכה אלכס נידם.

שיתוף הפעולה של המשתתפים והמתנדבים פשוט מדהים!
רק תראו את התמונות האלה!

עומר ותומר מקשיבים לסיפורו של חיים יניב
עובדים, לומדים ונהנים!

המתנדבת טליה עוזרת לקלמן


רותי והבנות נעם ונועה, במאמץ משותף


שתהיה לנו שבת נפלאה מרגשת וחמימה!






אין תגובות: