יום רביעי, 16 בינואר 2019

ממ"ד "הראל" ראשון לציון במפגש פתיחה חגיגי למחזור ה' - שנה חמישית לתכנית בהובלתה של גאלי יחיא משולם!

ביום רביעי ג' בשבט תשע"ט, נפתח מחזור ה' של תכנית "הקשר הרב דורי". בהובלתה של המורה המורה גאלי יחיא משולם,  זו השנה החמישית.  במעמד חגיגי קיבלו הנכדים והנכדות את הסבים והסבתות שלהם. 
את המפגש המרגש פתחה מנהלת בית הספר, הגב' ארצי אושירה, בסיפורים מרגשים מילדותה והדגישה את חשיבות הקשר הרב דורי כיום ולאחר מכן, ברכה המדריכה, הגב' לאה אספיס, את המשתתפים בתוכנית והציגה את חשיבות התוכנית כיום. 


אורי הררי ואוראל מרגי, נציגי התלמידים, ברכו בשם התלמידים את הסבים והסבתות, המשתתפים בתוכנים. 

בהמשך, התקיימה הפעלה של משחק היכרות 'טווים את הקשר', בה כל משתתף הציג את עצמו ואמר מה ישראלי בעיניו. התלמידים העניקו לסבים ולסבתות ברכה ושי שהכינו עבורם, וחתמנו את המפגש בארוחת בוקר ישראלית באווירה משפחתית. 

החידוש לו זכינו השנה במסגרת התוכנית בבית הספר שלנו, הוא שילוב אזרחים ותיקים מבית האבות הגריאטרי "מלבן", אותם יחנכו תלמידינו ויעלו את סיפור חייהם לאתר בית התפוצות. את סיפור חייהם של אזרחים ותיקים מבית האבות, אשר לא יכלו להגיע לבית הספר, נתעד בבית האבות. יישר כח גדול ללי פלא זינגר, על התיווך בין בית הספר לבית האבות.
במפגשים הבאים יחלו הילדים לתעד את סיפור חייהם של הסבים והסבתות והאזרחים ותיקים, ויעלו אותם לבית התפוצות. דרך תוכנית הקשר הרב דורי נחשפים תלמידנו לסיפור גבורה והשדרות. 





אין תגובות: