יום ראשון, 2 בדצמבר 2018

אהבה זה כל הסיפור!!

פתיחת שנה משמחת מאוד באולפנת עפרה במפגש תכנית הקשר הרב דורי.

קבוצה אינטימית ומשפחתית, 15 במספר פתחו את השנה במפגש פתיחה מרגש ומיוחד. השנה יעל קניאל מתחום הקולנוע הצטרפה אליי להנחיה של התכנית.
לאחר משחקי ההיכרות נגשנו לשולחן לבחור תמונה בשחור לבן המשימה הייתה להציג את עצמנו דרך התמונה שאהבתי. כבדרך אגב עלו ציפיות מהמפגשים.





זהו אסיף של דברים יפים שנאמרו באותו הרגע:
💚"שכולנו נרוץ ביחד ויהיה טוב"
💛"הצטרפתי לתכנית כי רציתי לבוא ולתת מעצמי"
💜"משפחה זה מעל הכל אוהבת את המשפחה שלי"
💗בא לי שנהיה כולנו מאוחדים"
💚"אני מאוד אוהבת את סבא וסבתא שלי. מערכת היחסים הזו בין הדורות חשובה מאוד"
💜"אני סקרנית, מצפה ללמוד דברים חדשים מהוותיקים שהגיעו"
💗"רוצה להזדקן בטוב ולזכות לראות את הנינים שלי בגיל שלכן"

התכנית הזו מהלכת קסם על כל מי שמשתתף בה. 
אהבה!! אהבה למקום, לאנשיםאהבה לסיפורים זה מה שמחבר אותי לתכנית בפעם השלישית!
 אהבה זה כל הסיפור!!!




       


אין תגובות: