יום רביעי, 7 בנובמבר 2018

חוויה של סיור בבית התפוצות - אורט בוים קריית גת

תיכון "אורט בוים" קריית גת מאמץ זו השנה השלישית את תכנית הקשר הרב דורי בשילוב תכנית "מחוברים" של רשת אורט. תלמידי כיתה י' מגיעים מידי שבוע בזוגות לבתי הוותיקים בעיר - ניצולי שואה ויוצרים חיבור וקשר.
במסגרת הביקורים התלמידים גם מתעדים את סיפור החיים של כל ותיק. בנוסף ביה"ס נוהג לבצע כ-שלוש פעילויות משותפות בית ספריות.
המובילות בביה"ס הן מחנכת כיתת י' מופת, זיו זקסר, ומובילה את המעורבות האישית בכל שכבות ביה"ס, יהודית קוראז'. שתי נשים נהדרות, עם התלהבות מדבקת, והתגייסות טוטאלית לתפקידן.
כידוע כל משתתפי התכנית מקבלים סיור מתנה (הסעה + הדרכה) בבית התפוצות. אתמול יצאו משתתפי התכנית לסיור בבית התפוצות - המורות הכינו בין היתר מארז עוגיות וברכה עם המון השקעה .
וכך תארה זיו את היום בבית התפוצות:
"המשתתפים התחלקו לשתי קבוצות בליווי מדריכים מבית התפוצות, ירין ושיפי. הבוקר נפתח בשיחה עם המדריך, והקרנה של סרטונים שהתלמידים והוותיקים התייחסו אליהם. לאחר מכן בקרנו בתערוכת בתי כנסת יהודים קדומים ברחבי העולם, הומור יהודי, עלייה מאתיופיה. הסיור היה מוצלח ביותר והחיבור בין הניצולים לתלמידים היה נפלא. ההדרכה הייתה עניינית ומעניינת והתערוכות מגוונות ומושקעות. תודה ! מומלץ מאוד!!!"
לסיכום כתבה זיו:
"מזל יקרה, אנחנו בדרך חזרה היה מקסים הדרכה איכותית תערוכות מסקרנות. התלמידים והמבוגרים מאוד נהנו. תודה רבה לך". ויהודית הוסיפה: "מדהים" ! סיור על רמה, איכותי. בקיצור יום קסום !"

התמונות והתיאורים מדברים בעד עצמם, וכל מילה שלי מיותרת !

                                                                  רשמה: מזל מלכא
                                                                     מדריכה אזורית








אין תגובות: