יום שני, 12 בנובמבר 2018

התחלה חדשה עם שירה - פתיחה חגיגית בנוף ים א' אשקלון

אתמול השתתפתי בפתיחה חגיגית של הקשר הרב דורי בבי"ס נוף ים א' באשקלון. התכנית מתבצעת זו השנה השלישית, אולם הפעם חידוש - מורה מובילה חדשה - שירה אטיאס - שהתגייסה להוביל את התכנית בהתלהבות רבה, רצינות ללמוד לעומק את התכנית ולהוביל אותה, והכל עם הרבה צניעות וחן.
התכנסנו בספריית ביה"ס. ברכו את המשתתפים שירה המורה, ליאור המנהל והמדריכות. הסרטון "אתם חלק מהסיפור" חדד את חשיבות הסיפור לדור הבא. ארבע בנות מקהלה, שרו שיר לסבים ולסבות.
החלק השני הוקדש כנהוג להיכרות המשתתפים. להפתעתי יותר סבים הגיעו - רובם צעירים ועסוקים בתחביבים רבים. סבא יליד עיראק, סבא וסבתא ילידי מרוקו, סבא יליד רומניה, סבא יליד פרס, סבתא ילידת טורקיה (שנה שנייה בקשר) סבתא ילידת הארץ שהוריה עלו מתימן, ושני סבים ירושלמים זה כמה דורות. שמחתי לפגוש את נתן ארמן, מורה לשלח, שאני מכירה מזה שנים, איש שמכיר את הארץ דרך הרגליים ומלא סיפורים כרימון. שמחתי לגלות כמו תמיד, עוד קבוצה מיוחדת, טומנת בחובה סיפורי עלייה והתיישבות ארצישראליים מרתקים.
בלט לעיני חוט הצמר היפה במשחק "טווים את הקשר", שיצר קשרים בשלל צבעים בין המשתתפים. כל סבא וסבתא קבלו שי מחברת+עט, לוח המפגשים וברכה מהנכד. נראה מבטיח מאוד. בהצלחה לשירה, והנאה לכל המשתתפים.


רשמה מזל מלכא
מדריכה אזורית


סבתא יהודית (אסתר) והנכד
טווים את הקשר
שי - מחברת זכרונות

המשתתפים - תמונה קבוצתית


אין תגובות: