יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

לראשונה בבי"ס אפק בקיבוץ אפק בשכבת ו פתיחה מרגשת ומרתקת. מרוב משתתפים צורך בגליל צמר נוסף

 תכנית הקשר הרב דורי החלה לפעול השנה בקיבוץ אפק בבית הספר היסודי "אפק"  אשר בניהולה של רבקה בנימין. 
את התכנית מובילות חוה בר סגנית המנהלת ומחנכת כתה ו' וכן מורן אלפסי , מחנכת ו'   
 .היענות גבוהה ביותר להשתתף מצד הסבים והסבתות, כולל סבתא רבתא, בפתיחה, ביום ששי ה – 19/10    
המפגש שנערך לסירוגין בחצר, בכתות ובמעבדת המחשבים  כלל הקרנת סרטון, כמובן כיבוד וכן את המשחק טווים את הקשר במהלכו שתפו הסבים והסבתות באירוע מחייהם עליו הנכדים לא שמעו. גליל הצמר הגדול בקושי הספיק מחמת ההיענות האופטימלית לקחת חלק בתכנית.
בין המשפטים הנרגשים שנשמעו:
.."את כ"כ מסכנה שלא היתה לך סבתא....הייתי ממקימי טייסת יסעורים....לחצתי את ידו של דה גול    ...  בשכנות לבן גוריון.....אז היינו שכנים כי גרתי בשכונת הצריפים ואמי תפרה למשפחתו.... אני אמא לשלושה כולל בן מאומץ......תאריך הלידה של אשתי ז"ל זהה ליום הגעתי ארצה.....אני סבתא רבתא כי  התחתנתי מאד צעירה.....בגילכם למדתי בביה"ס בשעות אחה"צ כי היו שתי משמרות......כתבנו בחצאי מחברות כי לא היה מספיק נייר..... אני סבתא לשני נכדים בני דודים......לא ידעו מה זה בול.... הייתי מפקד של נחל ים....  אני והסבא ביחד מגיל שבע ........צלם חובב בגוגל.....הייתה לנו בקיבוץ לינה משותפת........עליתי ב – 49, גרנו באוהלים ויום אחד אבדה לי ה'דרך אליו......זוכה להיות כאן עם נכדתי רק כי הסבתא שרצתה לעלות חלתה בדרך.......שרות בצבא אזרביג'אן....... מורה חיילת בתכנית  "בעור הבערות, למדנו המון מהן והן מאתנו........החלום והתגשמותו להיות נהג קטר ובעקבותיו המפגש עם פרס.......עליתי פעמיים כי בפעם הראשונה תפסו אותנו בדרך והוחזרנו למרוקו........" 


























תכנית הקשר הרב דורי החלה לפעול השנה בקיבוץ אפק בבית הספר היסודי "אפק"  אשר בניהולה של 

אין תגובות: