יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

בית ספר עליות ברמת גן משדרג פעילות בתשע"ט


בדרך מקורית בחרו ל"שווק" את תכנית הקשר הרב דורי ברמת-גן, בית ספר עליות הוא בית הספר הראשון שהצטרף לתכנית עם תחילתה בשנת 2000. שני האזרחים הותיקים בנו וניסים השתתפו בתכנית במחזור הראשון, "התאהבו" בתכנית ונשארו כמדריכים המלווים את התכנית כבר 18 שנים. במהלך שנות פעילות התכנית בבית הספר, התחלפו מנהלות בית הספר, התחלפו המורות המובילות ובנו וניסים ממשיכים בהתמדה לסייע למורה המובילה, לגייס חברים חדשים ולהדריכם.

התכנית עוברת בכל פעם שידרוג ובנוסף למיומנויות התקשוב אותם מלמדים התלמידים את האזרחים הותיקים ותיעוד סיפור מורשת, השנה הוסיפו למידה והנחיה לשימוש בסמארטפונים!!!!
גילה, המדריכה שלנו ברמת גן קיבלה הודעה זו כגימלאית! 

לא נותר אלא לברך את בנו, ניסים והמורה שני יקותיאל על שיתוף הפעולה הנהדר שלהם, על יוזמתם המקורית והמבורכת וללמוד מהם את "תורת השיווק".

כל הכבוד לצוות בית ספר עליות.


וזו לשון ההודעה שנשלחה לכל גימלאי רמת גן



גמלאים יקרים,
בית ספר 'עליות' רמת-גן מזמין אתכם להשתתף בתכנית שנתית של 'הקשר הרב דורי'. תכנית זו הינה חלק מפרויקט מחויבות אישית של שכבת ו' אשר פעילה מספר שנים בביה"ס והיא עוזרת לגמלאים במחשב ובטלפון הנייד.

כמו כן, התלמידים איתם תעבדו ישמחו לשמוע על סיפוריכם האישי ואף יתרגשו לתעד אותם על הכתב יחד אתכם ולהעלות לאתר האינטרנט של 'הקשר הרב דורי'. בפעילות זו תיצרו קשרים אישיים עם התלמידים ותוכלו לתרום אחד לשני.

התכנית משלבת את ידיעות המחשב והסמארטפון. תוכלו ללמוד להוריד יישומים שימושיים לחיי היומיום, להכיר את הגדרות המכשיר ועוד. 

התכנית תתחיל בתאריך ה- 15.10.18
והיא תתקיים פעם בשבוע בימי שני בין 10:15-11:00
בביה"ס עליות – רחוב האגדה 9 רמת גן.
המפגשים יתקיימו בחדר משאבים (מחשבים) של ביה"ס.

ניתן להירשם אצל  המורה שני יקותיאל,
בנייד: 050-3911141 (ניתן לשלוח הודעות)
במייל: 
shanina1311@gmail.com
(ההשתתפות בתכנית ללא עלות)

סרטון סיכום שנת פעילות תשע"ח 2017-2018 שצולם ונערך ע"י בנו גולדנר


אין תגובות: