יום חמישי, 31 במאי 2018

מפגש סיום בי"ס ניצנים תל-מונד 2018


ערב סיום התוכנית עומד בסימן גלגולו של חפץ. את המפגש פותחת המורה מובילה מזה מס. שנים - מיטל בוסקילה. מיטל משקיעה רבות בתוכנית, מגלה שקדנות, סבלנות, מקצוענות ועל פניה חיוך תמידי. מיטל מציינת את הנאתה הרבה ועד כמה התוכנית ממלאת אותה. זו דרך נפלאה לספר את ההסטוריה של המשפחה והעם היהודי.

מיטל מתכוננת לפתיחת ערב הסיום

ואז מעבירה את זכות הדיבור למדריכה מגן עדית. אני פותחת בדברי ברכה למנהלת סימי פרץ, למורה מובילה מיטל  בוסקילה וכמובן למשתתפי התוכנית. איני רוצה להרבות במילים ובחרתי לעשות פעילות הקשורה למפגש -  גלגולו של חפץ. הבאתי טלפון חוגה ובקשתי מהילדים לנסו לטלפן למספר שהם בוחרים ויודעים.(להורים ולוותיקים  נאסר להשתתף ולרמוז.) מיותר לציין את נסיונותיהם הכושלים לחייג, והצחוק בקהל לא הפסיק להתגלגל.


נסיון לחייג


נסיון לחייג
המטרה: מהות התוכנית : הקשר הבין דורי, הותיקים יעבירו את המורשת והילדים את חידושי הטכנולוגיה. הסמרטפון לעומת טלפון חוגה. זהו פער הדורות שבא לידי בטוי בשפה, טכנולוגיה, והנה התוכנית מזמנת ישיבה בצוותא, הקשבה, החלפת מידע
והידוק הקשר.
לסיום אני מעניקה תעודת הוקרה למנהלת ובית הספר ומקווה להתרחבות בשנה הבאה.
עתה בא תורם של הסיפורים.במהלך התוכנית כל זוג הביא חפץ. החפץ מוצג על קפה בגודל 50*70 ועליו מופיע שם הזוג, תמונה של החפץ והסיפור שמאחוריו.כל זוג הוזמן לספר בקיצור על החפץ.
דוגמה: צ'אדור, מפרס בן 300 שנה. הצ'אדור דומה להינומה שמלבישים לכלה והוא רקום בקישוט זהב.

מלבישים את הכלה בצ'אדר
הקאפה עליה מוצגת הצ'אדר




נציגת הסבים מברכת ומביעה הערכה לעבודתה של מיטל וכל הצוות. מבקשת להודות על חוויה מרגשת ומאתגרת,
על הזכות שניתנה להם וכל זאת בזכותה של מיטל שתמיד מחייכת ומגלה מקצוענות וסבלנות אין קץ



נציגת הסבים מברכת
לסיום מיטל מזמינה את אלה, יותם ויובל , תלמידים שהיו לה לעזר לאורך כל הדרך. מיטל מבקשת להודות להם ומעניקה להם תעודת הוקרה.


אלה יותם ויובל מסייעים למיטל


לסיום הערב  הצגת סרטון על כל התהליך



המשתתפים מסבים לשולחן



הענקת תעודת הוקרה



אין תגובות: