יום רביעי, 28 במרץ 2018

יום מחוזי בית ספר אבני החושן מודיעין


סדר פסח רב-דורי

במפגש מיוחד  לקראת חג החירות, חג הפסח ליאת לוי מורה מובילת תכנית הקשר הרב דורי בבית הספר אבני החושן במודיעין בחרה לחגוג סדר פסח רב-דורי.
כמיטב המסורת הנהוגה בליל הסדר, גם הסדר הרב-דורי חולק לארבעה חלקים לפי ארבע הכוסות.

סבתא של גפן: "היה פשוט כיף...מחכים ליום שישי"
גפן:"חשוב לי לשמוע את הסיפורים. זו מתנה לחיים".
דוד - סבא של טוהר וטליה התאומות: מתנה ברוכה ויפה שנפלה בחלקי לספר לילדים את סיפורי העליה".
בתיה-  סבתא של ליבי: יישר כוח ענקי למורה. עוד לא ראיתי מורה כזאת... מתרגשת...
שרית - סבתא של שחר: מאד חשוב לי להיות פה. מאז שאני בתכנית אני חופרת בהיסטוריה וזה עשה לי הרבה דברים טובים..."
בת שבע סבתא של אילה: מקווה שתפרסמו הלאה בבתי ספר אחרים...
רבקה סבתא של הלל - שימשיך להיות טוב לכלם.
רוזה סבתא של שחר - התכנית מבורכת. הרעיון יפה מאד. כל הכבוד.
סטלה - סבתא של שי - נפלה בידינו זכות גדולה להשתתף בתכנית. היתה לי הזדמנות לספר בפרטי פרטים איך גדלנו ועלינו לארץ. העיקר - התכנית קרבה בינינו!!!!

לידיה מנהלת בית הספר: אני עומדת בכניסה לבית הספר. רואה את הסבים והסבתות נכנסים... זה ממלא אותי...באחד המפגשים התפללנו כלנו במניין בבית המדרש של הישיבה ואחר כך היה לימוד משותף עם הסבים והסבתות.
תודה רבה לשולי בלוך אמא של הלל על המטעמים שהכינה עם לוגו התכנית






לסיום קבלו הסבים והסבתות ברקוד - מגנט למקרר .כשסורקים מגיעים לסיפור במאגר הסיפורים



היה מפגש מרגש ונהדר. 

תודה רבה למנהלת בית הספר לידיה אפריאט. על עידוד הכנסת התכנית לבית הספר על שיתוף פעולה תמיכה ופרגון לאורך כך הדרך.

תודה רבה לליאת לוי מובילת התכנית שאין כמותה. 
זו השנה הראשונה שהיא מובילה את התכנית והצוות שהיגיעה פשוט הוקסם מהמפגש עצמו. על השקעה בלתי נגמרת ועל כל התהליך שמובילה בצורה עדינה שקטה משמעותית ואכפתית.

תודה רבה לאביטל חוברה רכזת התקשוב על הכנסת התכנית והתמיכה לאורך המפגשים.


תודה לצוות התכנית שהשתתף.

אין תגובות: