יום שני, 26 בפברואר 2018

מפגש סיום בי"ס טוקאייר ינואר 2018

זו השנה השנייה שבי"ס טוקאייר משתתף בתוכנית.הקבוצה מונה 3 מבוגרים מותיקי קיבוץ בחן ו-3 תלמידים.

את המפגש פותחת המורה מובילה הדר המברכת את המשתתפים ומעלה מצגת המתארת את התהליך שהקבוצה עברה.
נירה המנהלת משבחת את המצגת, מציינת לטובה את הקשר שנוצר בין חברי הקיבוץ והילדים, זהו קשר מיוחד.
אתם הותיקים עשיתם עבודה נהדרת, עזבתם את השגרה היומית והעליתם סיפורים שריתקו את הילדים ויחד עם זאת הוספתם עוד עדות החשובה למורשת העם היהודי.
אתם הילדים הסבתם לכל הסובבים הנאה רבה ביחס המכבד שלכם למבוגרים,הסובלנות וההקשבה שגיליתם כלפיהם.
ולבסוף נירה המנהלת מברכת על התוכנית ומקווה שתמשיך גם בשנה הבאה. מבקשת מהותיקים להמליץ ולספר לחבריהם
על החוויה המיוחדת שעברו.
נירה מודה להדר: עשית עבודה נהדרת, ניכר בעבודתך המסורה עד כמה חשובה לך התוכנית. יישר כח!
ולא שוכחת להודות לעדית המדריכה שהתעקשה לקיים את התוכנית בבית ספרנו. המון תודה.
מדבריה של הדר מורה מובילה:כל שנה אני מתרגשת מהתוכנית. רואה בתוכנית תוכנית ערכית המעניקה חוויה של נתינה, כבוד למבוגר שהינו דבר חשוב במיוחד. נרקמו קשרים טובים במיוחד בין המבוגרים והילדים והדבר מאוד שימח אותי.
אני מודה לנירה המנהלת שמסייעת לי לפתח את התוכנית ומגלה הרבה רצון לקיום התוכנית. רוצה להודות גם לעדית המדריכה שבזכותה אנו מפעילים את התוכנית. ולבסוף אני מודה לתלמידים המקסימים שמתיחסים ברצינות רבה לתוכנית, אני גאה בכם.
מדברי שלמה (מותיקי בחן) :יש חשיבות לקשר הבין דורי, עם שהתפזר במדינות רבות זקוק לכל הסיפורים והעדויות ואני גאה להיות אחד ממספרי הסיפורים. זו שנה השנייה שאני משתתף בתוכנית ורוצה להודות לכל הצוות, אתם עושים עבודת קודש, לקחתם עליכם משימה והיא לתת לילדים כל מה שרק אפשר.
ויקי(מותיקי קיבוץ בחן) כשביקשו ממני לקחת חלק בתוכנית אמרתי - אין לי כלום מה לספר, בכל אופן החלטתי לראות במה הדברים אמורים. כל פעם שסיפרתי ראיתי את הרצון של התלמיד טל לעזור לי. את כל העבודה עשינו יחד ותוך שיתוף פעולה.
אני אוהבת אותו ורוצה לפגוש אותח אחה"צ. נתתי לו מס. טלפון שלי כדי שיתקשר אלי. בגדול נהניתי מאוד.
ארנון(מותיקי קיבוץ בחן) כל הכבוד לי שהגעתי להשתתף בתוכנית, למרות הקשיים שהיו כרוכים בהגעה.העבודה עם התלמיד היתה יוצאת מן הכלל ואני לוחץ את ידו בחום. תודה על הכל ואני מקווה שיותר אנשים ישתתפו בשנה הבאה.
טל(תלמיד)היה לי כף,שווה לנסות, ואם לא אנסה איך אדע במה מדובר.אהבתי את הסיפורים התענינתי, ושאלתי שאלות.
ויקי אישה נחמדה שהעניקה לי חוויה שלא יכולתי להשיג במקום אחר.
שלו(תלמיד) בהתחלה חברים אמרו לי לא להצטרף לתוכנית. בכל אופן החלטתי לנסות והיה לי מאוד מענין לעבוד עם שלמה
ומאוד נהניתי.
 המפגש הסתיים בחלוקת שי  ותעודות.
נירה המנהלת מפנקת את משתתפי התוכנית בארומה בבית התפוצות
משתתפי התוכנית מקבלים תעודות

       טל התלמיד מעניק שי שהכין לויקי מותיקי קיבוץ בחן


     שי לותיקים



אין תגובות: