יום ראשון, 17 בדצמבר 2017

ממפגש הסבים הבית ספרי: "הבנות שלי לא יודעות מה שעכשיו הנכדות שלי יודעות..... אפשרות להיפגש עם הסבים באופן משמעותי...כייף לפגוש את סב/תא...... וללמוד...."

רינה כהן, המורה המובילה את התכנית בכתתה, סכמה את מפגש הסבים הבית ספרי ב"גוונים" בקיבוץ עין המפרץ:
" לאחר תהליך למידה וחקר בנושא "יוצאים מהמפה ומגלים עולם", הזמנו את הסבים והסבתות לטיול מסביב לעולם. הילדים הציגו את תוצרי חקר המדינות שלהם, עבודות כתובות, תוצרי סדנאות טקסטיל, צילום, משחקים ועבודות יצירה מרשימות. הוצעו לסבים מסלולי טיול מומלצים ע"י סוכני הנסיעות הצעירים.
בהמשך המפגש הסבים שיתפו את הילדים בסיפורי ניסים שקרו להם ולסיכום המפגש ו"הסיבוב" מסביב לעולם שרנו את השיר "שלום לך ארץ נהדרת" כי אין מקום כמו ארץ ישראל "...
ציטוטים נבחרים מפי הסבים:  
יוסי, סבא של ליטל: 'מפגישה לפגישה מגלים כמה מעט ידע היה לנו כשהיינו קטנים והיום לילדים יש ידע עולם עצום ואפשרות להיפגש אתנו, עם הסבים, באופן משמעותי'.
ברכה, סבתא של ליה שכטר: 'כמורה שעבדתי שנים בבית ספר וליוויתי עבודות חקר, התרשמתי מאד מהעבודות שלהם ומהתוצרים היצירתיים ברמה של בית ספר לאומנויות  והסברים ברמה של אוניברסיטה'.
שקד, נכדה: 'היה כיף לפגוש את סבתא וללמוד עוד דברים ממנה על העיר חרבין שבסין שסבתא נולדה וגדלה שם ואני חקרתי'.
 שלום, סבא של לירי :'הבנות שלי לא יודעות עלי מה שעכשיו הנכדות שלי יודעות והמפגש הוא פלטפורמה מדהימה 
אלון: 'כיף לפגוש את סבא אני לומד הרבה דברים מהפגשים' ".  


















 









אין תגובות: