יום ראשון, 26 בנובמבר 2017

בוקר של קירבה ושמחה בבית הספר הקהילתי גוונים - סתריה


השעה 8:00 בבוקר,מזג האוויר נפלא ואני פוסעת לכיוון הכניסה לבית הספר המטופח ביישוב סתריה,יש אווירה חגיגית באוויר, אני מתקשרת למורה האחראית על התכנית דגנית רביד, היא עונה לשיחתי ומכוונת אותי לעבר הספרייה.
אני נכנסת ומתמוגגת ממראה השולחן הערוך בטעם אותו עצבה דגנית, מהמצגת ומהאווירה החגיגית המושרית במקום ברקע מתנגן לו השיר "סבא שלי" בביצוע הגבעטרון, חבורת ילדים נרגשים מקיפה את דגנית שמובילה את כל המבצע ביד רמה ברוגע וחיוך...
הייתה תחושה של חגיגה והתרחבות הלב, תחושה שהתעצמה עם הגעת הסבים והסבתות והמפגש ביניהם לבין הנכדים. מנהלת בית הספר, מלי ששון, פתחה את המפגש המרגש והמושקע ולאחריה ברכו נציג מקרב התלמידים ונציג הסבים.
אין ספק שהולכת להיות חוויה נפלאה לכל המעורבים בתכנית הקשר הרב דורי תשע"ח בבית הספר גוונים בסתריה!
                                                         בהצלחה ובהנאה לכולכם











אין תגובות: