יום רביעי, 1 בפברואר 2017

" כשהייתי חניך פה, בגיל 11, הייתי גבוה בהרבה מהעצים שנטענו. היום, כשנכדי פה, הם גבוהים בהרבה ממני " - פתיחת תוכנית בביה"ס המקיף, מגידו.

" כשהייתי חניך פה, בגיל 11, הייתי גבוה בהרבה מהעצים שנטענו. היום, כשנכדי פה, הם גבוהים בהרבה ממני " – אמר סבא שהגיע למפגש הפתיחה שהתקיים ביום שני ה: 30.1.2017 .
בשעות הבוקר הגיעו לבית הספר סבים וסבתות של חניכי שכבת ז'. המפגש היה פתיחה   לתוכנית "הקשר הרב דורי", לראשונה בבית הספר המקיף מגידו.
. הסבים והסבתות התקבלו בבניין של השכבה עם הרבה התרגשות, קפה ועוגות שהביאו החניכים.
לאחר ברכה של רכזת השכבה מיכל שן כולם נכנסו לכיתות וקיימו פעילות משותפת של סבים/סבתות ונכדים. את הפעילות ארגנו וניהלו מחנכי השכבה ומורים המובילים את החניכים  בעבודת השורשים. 
בכיתות הוצגה על הלוח מפה של ארץ ישראל וכל סבא/סבתא סיפרו בקצרה על עצמם,  וכל נכד סימן על המפה איפה הסבא/ סבתא גרים. כך נוצרה מפה מרשימה שהראתה מהיכן כולם הגיעו.
לאחר הקרנת סרטון על התוכנית והסבר ,  שיחקנו "בינגו אהבות" שבו כל המשתתפים קבלו דף בינגו שבו בכל משבצת יש פרט אחר כמו צבע אהוב או תחביב. היה עליהם לכתוב על עצמם את הפרטים המתארים אותם ולחפש בכיתה עוד שניים שיש להם את אותה הבחירה (כמו צבע אהוב: כחול). אח"כ כל אחד סיפר מה גילה חדש על אחד המשתתפים. 
לסיום עשינו תחרות בין חניכים לסבים/סבתות על מציאת שירים עם מילה שנבחרה.
מכוון שמזג האוויר האיר לנו פנים החניכים יצאו לסיור קצר ברחבי בית הספר עם הסבים והכירו להם את המקום.
היה מרגש, מעניין וחשוב!

.כתבה - שולה גיא, רכזת חברתית של ביה"ס ומובילת התוכנית


מפת הישובים מהם הגיעו האורחים.
בשבילי בית הספר

בינגו אהבות



אין תגובות: