יום ראשון, 22 במרץ 2015

שנה ראשונה של בי"ס "אופק" בבני עייש מרמזת על השנים הבאות..

מחזור ראשון של תכנית "הקשר הרב דורי" בבי"ס "אופק" בבני עייש הסתיים בהצלחה רבה.
מובילת התכנית הילה ומנהלת ביה"ס אורלי הצליחו בכוחות משותפים ובעקביות רבה לבנות קבוצה.



הסבים והסבתות בציטוטים קצרים שהשמיעו במפגש הסיכום:
"זה היה קצר וקולע אם כי הרגשתי שחסרים עוד מפגשים..."
"היה מהנה  מסקרן ומאד מרגש..."
"סיפרתי רק סיפור אחד מתוך הרבה סיפורים שאני רוצה שהנכד שלי ישמע..."
"התכנית כמו צייר שמשאיר ציור לדורות הבאים, כך אני מרגיש..."
"אני מאושר שהשתתפתי בתכנית, ומודה לכם..."
"אני מקווה להשתתף גם עם הנכדה הנוספת.."
"התרגשתי למצוא את סבי בתמונה בבית התפוצות.."
במפגש סיום חגיגי בו השתתפו בנוסף לסבים, הסבתות ונכדיהם, גם האחים- הנכדים הצעירים הלומדים בביה"ס
"זהו דור העתיד"- כך הסבירה אורלי מנהלת בית הספר את היזמה להזמין את האחים הצעירים ששמחו לפגוש את סבא-סבתא בבית הספר.


בתכנית השתתף סבא של ג'ני וקטי שאינו דובר עברית ושתי הנכדות דברו בשתי שפות לאורך כל המפגשים.
בסיכום אמרה ג'ני "גיליתי דברים על סבא שלי שלא ידעתי קודם"
וקטי ציינה ש"בבית מדברים על דברים יותר ממשיי ולא על דברים כאלה..."
הסבא שישב ביניהן ניראה מאד מאושר.



בפעילות יצירתית שהכינה המורה הילה מובילת התכנית השתתפו בשמחה הסבים והנכדים

























מצגת יפה שהכינה הילה המורה שהובילה את התוכנית במסירות רבה' חתמה את המפגש המרגש.











אין תגובות: