יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

בית ספר הדסים ביקנעם פותח בתוכנית

בית ספר הדסים- מתחיל את התוכנית

ביום ראשון ה-7.12 בשעה אחת עשרה התחלנו את התוכנית.  אנחנו שמונה ילדים והגיעו מספר מבוגרים כאשר בהמשך נצליח לגייס עוד מספר מבוגרים. 

ערכנו תרגיל הכרות כאשר הוותיקים יושבים במעגל פנימי והתלמידים במעגל חיצוני. והתלמידים עוברים מוותיק לוותיק ושומעים מספר פרטים על חייו והוותיק שומע מספר פרטים על חייו של הילד. מעין היכרות ראשונית. אחר כך הצגנו אחד את השני הילדים את המבוגרים והמבוגרים את הילדים. 

מפה עברנו אל המחשב. המשימה הראשונה הייתה לבדוק מה אומר השם שלנו באינטרנט. מה פירושו ולמה הוא שייך. בעיקר ניתנו מבואות מהתנ"ך.

התחלנו למלא את הטופס. רשמנו את שם התלמיד ואת שם הוותיק ופתחנו בgmail דואר אלקטרוני לוותיקים שעדיין לא נמצאים ברשת. כמו כן הוצג לנו מאגר הסיפורים של התוכנית. את כל מה שעשינו בשני השיעורים העלנו למשמורת על דיסקונקי שאותו ישמור הוותיק ויביא בנאמנות כל שבוע לשיעור.

חשוב מאוד לומר כי התלמידים המשתתפים בתוכנית בחרו להשתתף עלך חשבון שיעורים אחרים אותם יצטרכו להשלים ועל כך כל הכבוד. המבוגרים שנהנו מאוד מהמפגש יעזרו לגייס עוד ותיקים כך שלמפגש הבא נקווה שיגיעו עוד אנשים. בשבוע הבא ייתקיים המפגש בסימן חנוכה.



אין תגובות: