יום שני, 3 בפברואר 2014

ביה"ס אבן חן בשהם - מפגש מרגש של 3 דורות

אבן חן

ביום שישי האחרון נערך אירוע סיום תוכנית הקשר הרב דורי בבית ספר ”אבן חן“ בשוהם. כעוד בית הספר רוחש אווירה תוססת של יום המשפחה, ובכיתות למדו יחדיו תלמידים והורים, ובמפגש הרב דורי נראה ייצוג משפחתי מלא ומרגש, בן שלושה דורות: התלמידים, הוריהם והסבים וסבתות.




מנהלת ביה"ס, ברכה בריח, והמורה המובילה, מירב יוסף ברכו את הקבוצה ואת העשייה המשותפת המפרה בין הצעירים למבוגרים, וגם המשתתפים הצעירים, 10 מתלמידי כיתות ו', הקריאו ברכה אישית מרגשת ומחממת את הלב והודו למבוגרים שטרחו ועמלו והגיעו לכל המפגשים. וזה לא היה קל, כי הללו התקיימו בימי שישי ב-8 בבוקר..



המצגות והסרטים העלו בחדר זיכרונות וחיוכים, והשיתוף חשף את האורחים לסיפורי חיים מרתקים מתקופת ההתיישבות, וחוויות של ראשית קום המדינה.  על כל העבודה המסורה הזו אמונה מירב יוסף, שזכתה למילות תודה חמות מהמשתתפים, על סבלנותה, מסירותה והעשייה הברוכה שלה בפרוייקט זה.




ולמי שספקן לגבי ערכיותן של תוכניות מסוג זה עבור התלמידים -שתי תיכוניסטיות מקסימות, בוגרות בי"ס אבן חן, שילי ותמר, הגיעו בהתנדבות ללוות ולתמוך טכנית בכל מפגשי התוכנית, וזכו לחוויה מעשירה ולהוקרה רבה.

נאחל לכולם בהצלחה רבה גם במחזור הבא!

אין תגובות: