יום ראשון, 26 בינואר 2014

תחרות ארצית בנושא האחר הוא אני בקשר הרב דורי

האחר הוא אני בקשר הרב דורי- תחרות ארצית

בשלוש השנים האחרונות קיימנו מדי שנה מיזם ארצי לתכנית.
זאת דרך אחת מני רבות, אשר מאפיינות את הערכים והמטרות של התכנית, במטרה ליצור חווית למידה משמעותית יותר, יישומית,  ורלבנטית
לתלמידים ולאזרחים הוותיקים המשתתפים בתכנית כמו גם לבתי הספר מפעילי התכנית ברחבי הארץ.
עשרות רעיונות יצירתיים של תלמידים ואזרחים ותיקים, מעשרות בתי ספר ברחבי הארץ, הפכו לתוצרים מקוריים ומושכים את העין ואת הדעת,
וזיכו את יוצריהם בפרסים ובתעודות הוקרה שהוענקו בכנס ארצי המתקיים מידי שנה בבית התפוצות.
בשנים הקודמות התקיימו תחרויות בנושא "השפה העברית", ב"פתגם רב דורי", בנושא "אורח חיים פעיל ובריא" ובשנתה ה- 65 של מדינת ישראל במיזם "דור 3".
גם השנה אנו ממשיכים, את המסורת בפעילויות מיוחדות בבתי הספר ואנו מזמינים אתכם ליטול בהם חלק. השנה, הנושא מתייחס ל "האחר הוא אני".
נושאי התחרות :
  1. נושא שינוי עמדות אחד כלפי השני, תלמידים למבוגרים ולהיפך.
  2. תחום ענין משותף, הזדהות בין המבוגר לתלמיד. (ספורט, משחקים, בישול וכד')
מטרת התחרות :
 לעורר את מודעות התלמידים והאזרחים הוותיקים לנושא האחר הוא אני - לפעמים אני דומה לפעמים אני שונה, תמיד אני שווה, לצמצום של פערים  ולשינוי עמדות.
קהל יעד:
התחרות מיועדת לתלמידים ולמבוגרים משתתפי תכנית הקשר הרב דורי בבתי הספר היסודיים, בחטיבה העליונה, כתות ז' – יב', מכל המגזרים. 
המשתתפים בתחרות הם זוגות תלמיד/ה+ מבוגר/ת בקבוצות המפעילות את התכנית בבתי הספר ברחבי הארץ.
תוצרים אפשריים:
כרזה
סרטון
תצלום

אין תגובות: