יום שישי, 21 ביוני 2013

הקשר הרב דורי, מפגש סיכום פעילות תש"ג - בי"ס עציון- תל אביב.

ביום ד' 19.6.2013 התקיים מפגש סיום בבית ספר עציון.
לפני כחודש וחצי יצאה המורה המובילה - אסתי נדיר לחופשת מחלה והקבוצה המשיכה עם המדריכה, ליאורה כהן.

המפגש נפתח בכיבוד כיד המלך, על פי המסורת המשפחתית של כל משתתף בוגר.
מנהלת ביה"ס נילי שמואלי ברכה וגם מדריכת ביה"ס - ליאורה כהן
התוודענו למאגר הסיפורים בבית התפוצות וראינו את הסיפורים שלנו שכבר עלו לאתר.
 
מזל הביאה בגד מרוקאי, ואנו "מדדנו" אותו

 
 

חולקו תעודות סיום
 
 
משוב על הפעילות בתכנית מפי משתתפי התכנית: מבוגרים ותלמידים
 

מה קיבלתי מהתכנית
רחל, סבתא של אסתי : קיבלתי את זה באהבה. היה לי כיף. זה נותן לי רצון להמשיך עם זה.
אסתי: קיבלתי יותר מידע מהסיפורים.
אבישי: היה לי כיף ללמד את סבתא. אני מלמד אותה גם בביית.
סבתא של אבישי כהן: קיבלנו זמן איכות עם הנכד שלי.
אבישי כהן: היה כיף וזמן איכות.
מזל סבתא של אורי: מאוד נהניתי עם אורי. אני אוהבת פרוייקטים. אני דוחה דברים על מנת להשתתף.
אורי: היה לי כיף עם סבתא, ואני מלמד אותה גם כשאני הולך אליה (וזה הרבה)
סיטאל: למדתי על סבא דברים שלא ידעתי ומה היה קשה לו.
סעדיה: הנכדה שלי החזירה אותי למחשב. חזרנו לסיפורים, נהניתי מהמפגשים. חיכיתי למפגשים.
שירי אריאל: נהניתי להיות עם סבתא ולמדתי דברים שלא ידעתי.
תקוה שירי: נהניתי מכל רגע. חיכיתי לכל מפגש. אנשים מסביב אמרו לי שאני פורחת כשאני באה.
סבתא של שירה: היה לי מעניין מאוד. אני אוהבת להכיר אנשים. אני גם לומדת מחשב וגם עסוקה במשהו.
שירה: היה לי ממש כיף. למדתי דברים חדשים על סבתא.
 
 
 
 
 
 
 


אין תגובות: