יום שבת, 9 ביוני 2012

אירוע סיום הקשר הרב דורי בבית ספר הדר השרון


לציון סיום התוכנית נפגשו משתתפי התוכנית ובני משפחותיהם במרכז התיעוד בתל מונד לצפות במצגות שהכינו יחדיו - הילדים והסבים. האירוע היה במעמד עמיר ריטוב, ראש המועצה ורונית רופא, מנהלת מח' החינוך. היה מרתק לשמוע סיפורים אישיים ומשפחתיים, כשברקע ההיסטוריה של הישובים ואירועים בתולדות המדינה והעם. זאת ההזדמנות להודות לרות גרסטין ולאיה לפיד על הכנסת האורחים.
וכך כתבה סבתא רותי מגן: לכן: אילת , אילת ועידית, הרבה תודות על הובלתכן את הפרויקט החשוב והמרגש שהיינו שותפים לו למעלה מארבעה חודשים ומרכז התיעוד הינו המקום הראוי והמתאים לסכם תהליך זה.
הענקתן לנו חוויה מיוחדת ומכוננת תרתי משמע, באמצעותה חווינו שוב חוויות מהעבר שלנו, או של חלק ממשפחתנו.
כל זאת תוך שיתוף מלא של בני הדור הצעיר נכדנו היקרים.
לפרויקט זה מעלות רבות בתיעוד הפרטי של כל אחד ואחד מאיתנו ובקשר הערכי הנושק לארץ ,למדינה ולשורשים הלאומיים והארץ ישראלים שלנו - הסבים והסבתות.
השנה התוודענו למעגל  הנוסף של הקשר הבין -דורי באמצעות העברת המצגות לבית התפוצות .
היינו שותפים לחוויה מרגשת בכנס שהשתתפנו בו -הרגשנו את היותנו חלק בהוויה הלאומית .
פרויקט זה אפשר לנו הסבים והסבתות הזדמנות נוספת לספר לנכדים את הסיפורים האישיים שלנו: לחוות איתם את החוויה של היותם מובילי הפרויקט והעיקר להתמוגג מהידע הרב שלהם בתחום המחשב.
חלק מאיתנו אולי למד להתמודד מעט עם הpower-point אך הרווח העיקרי הוא הקשר הבלתי אמצעי והתוצר המשותף שלנו ושל נכדנו.
איילת ,איילת ועידית
יישר –כח  תודה והערכה רבה
על היותכן כל כך זמינות לעזור, על המקצועיות הרבה שלכם, הרצון לשפר ולעצב על מנת שנגיע לתוצר נהדר.
לך- דר" מיכל לב מנהלת בית הספר היי ברוכה על היותך שותפה כל כך אמיתית ואינטנסיבית לפרויקט זה ועל כך שהתפנית.   בשם כולנו הסבים הסבתות בקשר הבין – דורי קיץ  2012

אין תגובות: