יום חמישי, 10 במאי 2012

מכתב תודה מתלמידה מבוגרת למורה הצעיר שלה

 שלי פרנץ, אזרחית ותיקה שהשתתפה בתכנית בבית ספר אשלים אנתרופולוגי בראשון לציון, הגיעה מבית ניצולי השואה בעיר. המורה שלה, אור קיבל ממנה מכתב תודה במפגש הסיום  וכך כתבה שלי לאור:


"לאור החמוד,
אור, אתה ילד נחמד ונבון אשר נכנסת לתכנית הקשר הרב דורי בהרגשת שליחות ושמחה.
במשך הליודים, השקעת הרבה רצון טוב, סבלנות וידע במחשבים. עלי לציין כי לעבוד עם קשישים כאשר התפיסה וההבנה כבר לא מה שהיה, מצריך מהמלמד להשקיע הרבה יותר מאמצים ולהמשיך ולנסות עוד ועוד הסברים, בכל זאת, זה לא הרפה את ידיך ואתה המשכת באותה התלהבות ללמדני עד אשר הבנתי.
ועל כל זאת, אני מודה לך מכל הלב. נהנתי מאוד להיות בחברתך ולראות את בקיאותך בחומר.
תמשיך להיות כמו שאתה, אין לי ספק כי כשתגדל תהיה איש טוב אשר מוכן לתרום לחברה וזאת מרצונך הטוב.
שוב תודה מקרב לב
מהתלמידה לחוג
שלי פרנץ"



אין תגובות: