יום שני, 20 ביולי 2020

מסיבת סיום בפארק, קשת תלפ"ז ירושלים, מנח"י

אז איך מסכמים שנה נפלאה, שמחצית ממנה הייתה במתכונת של מפגשים חברתיים כלליים וגם אישיים בחדר המדעים בבית הספר, ומחציתה השנייה הייתה שונה לחלוטין- וירטואלית לחלוטין, תחת איום הקורונה והבידוד שנכפה על כולנו (במיוחד על המבוגריים).
יעל לוי, המורה המובילה, החליטה לעשות מסיבת סיום בפארק המוצל שמחוץ לשערי בית הספר. התכנסנו במקום הפסטורלי והירוק, תחת צל העצים ומסביבנו דשא ופרחים, אבל שמרנו על מרחק זה מזה, דיברנו תוך כיסוי הפנים מסיכות,
אבל מעבר לזה, היה מפגש מאוד מרגש ומלא תוכן:

המנהלת רוחמה תמיר נשאה דברי סיכום לתכנית שהיא נתנה לה בית בבית ספרה, זו השנה הראשונה. היא הביעה הערכה רבה לתכנית, לערכים שהיא מקנה לתלמידים ותרומתה למבוגרים, כולל אנשי הצוות המעורבים. היא סיכמה את דבריה במחוייבות להמשיך בתכנית הערכית הזו גם בשנים הבאות.








המורה המובילה- יעל לוי אמרה מילות סיכום מרגשות, כשגם היא מביעה מחוייבות להמשיך.
גם לי כמדריכה (עפרה קידר-ויסמן) ניתנה הבמה. בשם המבוגרים ברך אליעזר צוריאל ותיבל את דבריו במלים מהמקורות העבריים, וגם התלמידים הכינו מילות פרידה.
במסיבה נכחה גם שרי פורת, מנהלת שלוחת ארנוננה הצעירה ורכזת תחום הגיל השלישי- שעזרה לנו בגיוס המבוגרים לתכנית, וגם ליוותה אותה בהתלהבות לאורך השנה.

שיחקנו במשחק רגשות ומחשבות, ובעקבותיו כל אחד מהמשתתפים סיכם במשפט- שניים את חוויותיו מהתכנית. הילדים הביעו צער על כך שלא יוכלו להמשיך בשנה הבאה בתכנית, כי הם עוברים לחטיבת הביניים, והמבוגרים הצטערו על הפרידה, אבל כולם הבטיחו אחד לשני לשמור על קשר. 








המבוגרים קיבלו מתנה אישית- תמונה ממוסגרת ובה מונצחים הם והילדים המתעדים את סיפורם באחד מן המפגשים.
גם הילדים קיבלו מתנה אישית- מחברת בכריכה קשה, שבה תיעדו את חוויותיהם לאחר כל מפגש.
שיחה אישית ממוגנת לפרידה

לקראת סיום המסיבה- קראו הילדים והמבוגרים קטע מכל אחד מסיפורי חיים שכבר הספיקו לעלות למאגר. בינתיים הועלו כל יתר סיפורי החיים למאגר האינטרנטי.

זכינו בקבוצה נפלאה, מגוונת ומרתקת בסיפורי החיים שלה, קבוצה של תלמידים איכותיים ומחוייבים, וכמובן מורה נפלאה שהובילה את התכנית ברגישות ותוך השקעה גדולה של מחשבה, מאמצים, מיומנות ואהבה.

היה קשה להיפרד, אבל ממשיכים בתקשורת בקבוצת הווטסאפ, תקשורת אישית, ומחכים להמשך בתשפ"א.


תמונת מחזור תש"פ, הקשר הרב דורי, קשת תלפ"ז

אין תגובות: