יום ראשון, 12 בינואר 2020

מפגש פתיחה, ביה"ס הירוק ע"ש רבין, יבנה



השבוע התקיים מפגש פתיחה מרגש, לתכנית הקשר הרב דורי, בבית הספר הירוק ע"ש רבין ביבנה.

את התכנית מובילה ביבנה, זו השנה השישית, צפנת רבינוביץ' והיא עושה זאת במסירות, ובמקצועיות. בעבר הובילה צפנת את התכנית באילת.

הגב' עינת פוטרמן מנהלת בית הספר, פתחה את המפגש בדברים נרגשים, בירכה את הסבים/סבתות ואת התלמידים היקרים. עינת דיברה על התכנית וההכרה בחשיבותה ותרומתה האדירה לכל המשתתפים.

המורה המובילה צפנת, המשיכה בדברי ברכה, הסבירה על התכנית והחשיבות של העברת הסיפורים מדור לדור.

נאוה, מדריכת הקשר הרב דורי, בירכה, סיפרה על התכנית והוקרן אחד מסרטוני התדמית.




הקבוצה מונה 11 סבים/סבתות ו 9 תלמידים, למפגש הגיעו רובם. סבתא אחת, ששהתה בשוויץ, בזמן המפגש, השתתפה במפגש בצורה מקוונת עם נכדתה באמצעות הסקייפ.



בהמשך, התבקשו המשתתפים לבחור היגד, מתוך מספר רב של היגדים שהונחו על השולחן: "הייתי רוצה ש...", "אני שמח/ה ש...", אני דואג/ת ש..." , "אני מברך/ת את...", אני בטוח ש..." וכד'.


לאחר הבחירה, הציג כל משתתף את עצמו, הסביר מדוע בחר בהיגד, השלים את המשפט המופיע בהיגד שבחר  והציג את עצמו.


סיימנו בכיבוד ובצפייה למפגש הבא.

שיהיה בהצלחה ובהנאה!

אין תגובות: