יום שני, 4 בנובמבר 2019

מפגש פתיחה בי"ס רימון כפר יונה

בית ספר רימון מפעיל  את התוכנית שנה חמישית. את התוכנית מובילה המורה אתי רומנו. אתי עושה זאת עם מוטיבציה גבוהה, סבלנות.הקשבה וחיוך שלא מש מפניה.מס.המשתתפים השנה 9
את המפגש פותחת המורה עם ברכה ופרגון לרצון להשתתף בתוכנית.
משתתפי התוכנית


התלמידה יעל מסבירה לכולם על התוכנית לאחר שהשתתפה בשנה שעברה


המדריכה מגן עדית סוקרת את התפתחות התוכנית ונותן הסבר על מהלך הפעלת התוכנית.לאחר מכן מקרינים את הסרטון המתאר את הותיק ותלמיד שמספרים על הקשר הרב דורי. כמו כן מוצג האתר של הסיפורים בבית התפוצות.
עתה יוצא כל זוג לחצר בית הספר ובוחר להצטלם בפינה האהובה על הנכד/ה. הזדמנות להראות לסבים היכן נמצא הילד במשך שעות רבות בבית הספר. ויש שבחרו את פינת החי ויש את בית העץ.
בהמשך פוזרו היגדים שונים כמו: סובלנות,אמון, אחריות,שמחת חיים ועוד. כל זוג צריך היה להסביר ולנמק מדוע בחר באותו היגד. לדוגמה הקשבה:תכונה מאוד חשובה, יש הרבה תכונות שקשורות להקשבה, אני אוהבת שמקשיבים לי.



ההיגדים שפוזרו לבחירה


לסיום התבקשו הזוגות להתישב אחד מול השני ולספר על דבר שלא ידעו, הנכדה משהו שסבא לא יודע עליה, והסבא משהו שהנכדה לא יודעת עליו. אחד הסיפורים המרגשים במיוחד(הנכדה הסכימה לחשוף את המידע): תלמידה שאביה נפטר לפני מס. שנים והיא מספרת לסבא שכל ערב לפני השינה היא כותבת לאביה מכתב. מיותר לתאר כמה דמעות מילאו את החדר.
לסיום המשתתפים התכבדו בכיבוד קל ולא שכחו למלאות ולחתום בטפסים שחולקו.





אין תגובות: