יום ראשון, 22 בספטמבר 2019


היום בשעות הבוקר התכנסנו בתיכון "אורט טכנולוגי" קריית גת לפתיחה חגיגית של קבוצת הקשר הרב דורי לשנת תש"פ.
כמה אנשים חשובים פעלו מאחורי הקלעים ליצור את החיבור בין ביה"ס מרכז "כרמל" ותכנית "הקשר הרב דורי". מנהל ביה"ס, והגב' איריס מכלוף, מחנכת ורכזת מעורבות קהילתית של ביה"ס, שני אנשי חינוך עם ברק בעיניים, התלהבות ואמונה בערכים של התכנית, פנו אלינו בבקשה לשלב אותה בפעילויות הבית ספריות.
יש לציין כי ביה"ס ותלמידיו מקיימים מזה חמש שנים קשרים עם מרכז "כרמל", והשנה הם "עולים מדרגה", ומקדמים את תהליך תיעוד סיפור חייהם של הוותיקים, כמובן בשילוב עם פעילויות חווייתיות.
עוד אישה חייכנית ומיוחדת, היא הגב' רונית דרורי, עד לא מזמן, נהלה את מרכז "כרמל" והיום מתנדבת ועושה נפלאות ומעורבת בפעילויות החברתיות של המרכז. רונית שתפה פעולה עם איריס  בעבר, והשנה נרתמה למשימה יצרה קבוצת ותיקים מיוחדת ומגוונת, והיא תהווה גשר וקשר בין ביה"ס ומרכז "כרמל".

המפגש נפתח עם ברכות של מר אבי חג'אג' המנהל, שברך את כולם בהצלחת התכנית. איריס מכלוף מחנכת הכיתה, ורכזת מעורבות קהילתית, שילוב נהדר להוביל את התכנית.
נציג הכיתה, אלכסנדר פנחסוב, קרא ברכה מרגשת בשם התלמידים (מצורפת בהמשך) ויחד עם חבריו לכיתה קבלו בכבוד ובסבר פנים יפות את הוותיקים.
איריס ספרה קצת על עצמה, על הקשר עם רונית ממרכז "כרמל", על ערכים חברתיים כמו היחס למבוגר, נתינה ולמידה מחכמת הזקנים, ועל חשיבות התכנית לגיבוש הכיתתי.
מזל מלכא, המדריכה מטעם הקשר הרב דורי, ספרה קצת על משפחתה, על חשיבות התיעוד ומהות הקשר בין הנוער לגיל השלישי.
התלמידים והוותיקים צפו בסרטון "אתם חלק מהסיפור" שעורר התרגשות רבה. בסוף המפגש התלמידים חלקו לוותיקים משהו מתוק לשנה החדשה עם ברכה מרגשת.
הוותיקים הוזמנו לטקס סליחות בית ספרי, יום לפני כיפור. בסוף המפגש כולם הצטופפו לצילום קבוצתי המסורתי.

            רשמה: מזל מלכא
                                                                                                                                                              תכנית הקשר הרב דורי
          מדריכה אזורית

דניאל מברך בשם התלמידים



מנהל ביה"ס מברך את המשתתפים





קבוצת הקשר הרב דורי - אורט טכנולוגי ומרכז "כרמל" תש"פ







אין תגובות: