יום שלישי, 30 ביולי 2019

" 17 נכדים ופעם ראשונה שיושב עם נכדה...הייתה תחושה שאף אחד לא רוצה לשמוע ועכשיו סיפרתי....הנה שואלים אותי...חוויה אדירה...האחריות של סבא.... ירדו לי דמעות מהספורים.....הקשבתי והקשר התחזק "


 מההתבטאויות המרגשות ביותר שנשמעו במפגש הסיום של התכנית אותה הובילו השנה ענבל מלאכי ושרית מיכאלי בביה"ס נתיב מאיר במעלות אשר בניהולה של סיגל אטיאס.

במפגש הסיום נשמעו מפי המשתתפים משפטים מרגשים ביותר:
.
"יש לי 17 נכדים ופעם ראשונה שאני יושב כך עם נכדה.....מתי היה דבר כזה שהסבא נוסע עם הנכדה, אפילו לא נוסעים עם האבא........הקשר עם הנכדים הכי חשוב וגם הספורים......הקשר הזה עכשיו בטוח לא יתנתק, הייתה לי תחושה שאף אחד לא רוצה לשמוע, שיגידו חופרת, בקושי בפסח מספרים על יציאת מצרים ועכשיו סיפרתי איך עליתי,   שהסתפקנו במועט, האנטישמיות שחווינו... חוויה בלתי רגילה, בבית אבא ואמא לא דברו ואני לא יודע והנה שואלים אותי....שיתפתי.....עכשיו הקשר עם הנכדה שונה ומיוחד.......
תודות לכל המובילים על מגוון הפעילויות, אף לא אחת הייתה משעממת או לא שייכת

מהאחריות שסבא לקח הבנתי שצריך לקחת אחריות בחיים......למדתי על שם אחר שהיה לסבתא.....הקשבתי....דברנו על דברים שמעולם לא שוחחננו עליהם........הקשר התחזק.....
ירדו לי דמעות מהספורים....".

  בהמשך המשתתפים עבדו בקבוצות על יצירות משותפת מפלסטלינה: כל אחת עם צבע, טקסטורה וכיו' המתאימה למשפחה האישית.
כמובן סיימו עם כבוד כיד המלך  
מרים ומושיקו חיבה עם הנכדה הילה דנינו 

    

 

יוסף בכר, יומטוב בכר, רחל בכר ואוריה בונדרמן



פנינה וויקטור שושן עם הנכדה









שרה ואברהם קנטרוביץ עם רינה מייזליס




אין תגובות: