יום חמישי, 10 בינואר 2019

בית ספר "הרצפלד" חולון פתח שנת פעילות.

בית ספר "הרצפלד" בניהולה של רויטל וייס, הוא בית ספר לחינוך מיוחד לתלמידים בגילאי 6-21, בבית הספר תלמידים עם נכות מוטורית הזקוקים לתמיכה מתמשכת על מנת ללמוד ולממש את הפוטנציאל התפקודי שלהם. בינהם תלמידים עם שיתוק מוחין, ניוון שרירים, פגיעות ראש ומחלות ותסמונות שונות.
המורה המובילה, אור שיבר, מובילה את התכנית מספר שנים, היא רואה בתכנית ובערכיה חשיבות רבה ולכן עשתה ימים כלילות למצוא שותפים לדרך. מרכז פסגות של רשת קהילה ופנאי בחולון הינו מרכז פנאי והעשרה לאנשים באמצע החיים.
רכזת הקהילה ענת הרימה את הכפפה וביחד עם מס'  נשים הביעו את רצונם לקחת חלק בתכנית.
מפגש הפתיחה היה מרגש ביותר, לאחר דברי פתיחה וצפייה בסרטון תדמית התכנית, שיחת ההיכרות נעשתה באמצעות  "טווים את הקשר", כל אחד הציג את עצמו.


       


לאחר ההיכרות, הזוגות התחברו למשימה אותה קיבלו מהמורה, יצירת לוח שיתופי padlet התלמידים הינחו את האזרחים הוותיקים ליצור פתקית היכרות ושיר אהוב.


התלמידים הכינו שי למבוגרים: אני אחר, אני יוצר, אני קיים!  יצירה אישית על מגנט.
בזמן ההכנות למפגש התלמידים נשאלו על ידי המורה אור מה הם מרגישים? 
"אני פטמה  נרגשת לקראת התוכנית והתהליך, אני בטוחה שאני אכיר אנשים חדשים ודברים חדשים בתכנית הקשר הרב דורי. אני מגיעה לתכנית עם תחושה שאני פעם ראשונה עושה".

בהצלחה בהנאה ובשמחה!!!!


אין תגובות: