יום שבת, 3 ביוני 2017

ענבר ביטון מסכמת שנה שביעית בהפעלת התכנית בביה"ס "רעות" ראשל"צ

זו השנה השביעית להפעלת התכנית בביה"ס "רעות" ראשל"צ בהובלתה של ענבר ביטון, אך ההתרגשות עדין כמו בשנה הראשונה!
במפגש חגיגי סיכמו אילנה שוורץ, מנהלת ביה"ס, ענבר ביטון, מובילת התכנית והמשתתפים הצעירים והוותיקים את מפגשי התכנית הנפלאים. ענבר השכילה כמו בכל שנה, להכניס ולשלב את הטכנולוגיה כחלק בלתי נפרד מכל מפגש ולגוון בפעילויות בכלים השונים. וכל זאת מתוך מקצועיות, העמקה ובסבלנות ואהבה לכל אחד מהמשתתפים. 
סיפוריהם של המשתתפים הוצגו באמצעות המצגות שהכינו יחד עם נכדיהם, וסיכמו את התהליך הנפלא שעברו מנקודת מבט אישית.


מנהלת ביה"ס, אילנה שוורץ, נשאה ברכתה ודברי הערכתה:
"המפגשים בין הסבים והנכדים במסגרת התכנית הם משמעותיים ביותר ומובילים לקשר המשכי והשיחות המתנהלות בבית הן כבר לא שיחות על חיי היומיום אלא הרבה מעבר. אני מודה לכם סבים וסבתות שהגעתם מידי שבוע ולפנות את הזמן ולהגיע למפגשים הכל כך מהותיים כדי לחבר ולגשר בדיאלוג משמעותי וערכי לגבי ההיסטוריה שלכם ולילדים המקסימים שלימדו והעשירו אתכם בפן הטכנולוגי. אני חייבת לציין שהתכנית הפכה להיות מסורת מאוד מאוד מרגשת בביה"ס - השנה השביעית. כולם יוצאים נשכרים ועל מסורת משמעותית כזו אסור לוותר. 
אני מודה לאורנה דרום שמגיעה למפגשים שלנו ומלווה אותנו לאורך כל התהליך. ואתם ילדים הייתם נפלאים אני גאה בכם! כייף היה לפתוח את דלת חדר המחשבים ולראות את הראשים המשותפים ביחד, היציאה למרחבים המשותפים עם הטלפון הנייד והשימוש באמצעים הטכנולוגיים השונים ועוד...
לך ענבר היקרה, תכנית מצליחה להפוך למסורת רבת שנים רק אם האדם העומד בראשה מוביל אותה מכל הלב והנשמה, עם הרבה ברק בעיניים ואהבה והתייחסות לכל פעילות והעשרה תוך שינוי וחידוש. בזכות כל אלה את מצליחה להוביל את התכנית בהרבה אהבה בהירתמות של הסבים והסבתות ושל הילדים המקסימים מידי שבוע - וזה אומר הרבה עלייך... עד כמה את מחוברת, עד כמה את מוכנה לעשות למען, עד כמה את אוהבת את התכנית הזו ואת החיבור שאת משכילה לעשות בין המורשת וההיסטוריה לצד הטכנולוגי. 
ענבר יקרה,
במקצועיות, התחדשות, ערכיות מסירות והרבה אהבה, הובלת תכנית משמעותית, נפלאה המקדמת דיאלוג הקשבה בשילוב טכנולוגיה, מורשת וערכים מהותיים. חשפת והעשרת את הילדים הסבתות והסבים לכלים שיתופיים, במפגשים חווייתיים שישאירו חותם לכל החיים.
בהערכה והוקרה ממני למכל הצוות".



גם הסבתא, נציגת דור הסבים והסבתות ברכה וציינה:
"בזכות התכנית הזו זכינו לאוזן קשבת ולספר את זיכרונות העבר שלנו. גם אנחנו היינו פעם ילדים וגם היינו אפילו שובבים והיה לנו נחמד לספר על החוויות האלה. אנחנו רוצים להודות לכם, קודם כל להודות לענבר שתמיד קבלה אותנו בחיוך ובנועם ועשתה הכל כדי שיהיה לנו ממש כייף ונעים והקשיבה לכל פנייה עם נכונות למלא את הבקשה והמון תודות למנהלת אילנה שוורץ שמרימה את התכנית החשובה הזו ומודה לאורנה דרום ששמה דגש על התכנית ומקווה שתופץ כמה שיותר. יצאנו מאוד נשכרים, גם הרחבנו את הידע במחשבים וגם הילדים הרחיבו את הידע שלהם לגבי סיפורי החיים שלנו. המון המון תודה ושיהיה לנו בהצלחה!"



נאחל שהמסורת הנפלאה וכה משמעותית, עוד תאריך שנים רבות בביה"ס ורבים ייזכו לקחת בה חלק....