יום רביעי, 22 במרץ 2017

ביקור המטה בריינה ג בעקבות היום המחוזי של צפון

בשעה טובה ביקר צוות הקשר הרב דורי ביסודי ג׳ כפר ריינה (בהנהלת מר מחמוד מסארווה) סמוך לנצרת  כאשר כל מי שנכנס לחדר המורשת שם הלבישו אותו צעיף של סמל התכנית וסמל ביה״ס, והתלמידים עצמם היו לבושים חולצות עם הלוגו של התכנית וכתוב  עליהם כמו על הצעיפים ״חכמת הסבים עתיד הנכדים״

אנשי המטה נהנו ושמחו מאוד לראות את התלמידים מציגים כל מיני הצגות מיוחדות: ריקודים, שירים, משחקי תיאטרון... גם אחד הסבים היה גאה להציג מצגת תמונות הקשורה לתחנות שונות בחייו ששיקפה לנו את האני מאמין שלו בחיים.

אחר כך עברנו לחדר המחשבים כדי ליהנות מפעילויות מתוקשות ומשותפות בין התלמידים והסבים, בנושא פתגמים עממיים, אחת זו תחרות קאהוט והשניה פתקים בlino it שאחת התלמידות הסבירה על השימוש בכלי זה.

קשה לשכוח את הטעמים שטעמו המתארחים כשהתלמידים הגישו בזמן ההצגה וכדי להשאיר טעם של עוד, הביקור הסתיים בריקודי עם ״דבקה״ של תלמידים ותלמידות מלאים אנרגיה.

לסיכום, דיברה גב׳ עפרה ישראלי מנהלת התכנית והביעה את רגשות השמחה שעלו בלבה כתוצאה מאירוח מכבד ועשיה מקצועית, והודתה לכבוד המנהל על מעורבותו החיונית בעבודתם המסורה של שתי המורות המובילות המככבות גב׳ אימאן חביבללא וגב׳ ויסאם בראנסי ולרכז הארצי לדוברי ערבית מר פרח דיביני על יוזמתו למפגש זה והובלת ביה״ס במקצועיות לאורך השנה.


بحماس كبير استقبل طاقم وطلاب مدرسة الرينه ج بإدارة الأستاذ محمود مصاروه طاقم جسر الأجيال الذي امتلأ قلبهم بالسعادة حين دخلوا مع الأجداد ورأوا الطلاب بملابس تحمل شعار البرنامج ويقومون بوضع شال حول رقبة كل ضيف ليجمع بين شعار المدرسة وشعار جسر الأجيال.

قامت المعلمتان وسام برانسي وايمان حبيبالله بكل الترتيبات والتدريبات ليفتتح الطلاب هذا اللقاء في غرفة التراث بأغنية "حلوة يا بلدي" لتكون اول فقرة من سلسلة فقرات متنوعه جمعت بين الغناء، الرقص والتمثيل.

اما القسم الثاني من اللقاء فقد تم في غرفة الحاسوب ليجمع كل حاسوب طالب وجد أمامه حيث اشتركوا في فعاليتين محوسبتين الاولى مسابقة كاهوت والأخرى بطاقات محوسبة على برنامج lino it تمحورت حول موضوع الأمثال الشعبية.

انتهى اللقاء بعرض دبكة شعبية لطلاب مفهمي الحيوية.

هذا وقد أثنت مديرة البرنامج السيدة عوفرا يسرائيلي على الاستقبال الرائع بما في ذلك الأطعمة الشعبية المميزة والمضامين الجيدة وعبرت عن شعورها الإيجابي وسط هذه الأجواء وشكرت السيد فرح دبيني مركز المشروع على مبادرته الطيبه لهذا اللقاء وإرشاده المهني لهم.








אין תגובות: