יום שבת, 10 בדצמבר 2016

מפגש פתיחה שקד רעננה

מפגש פתיחה בבי"ס שקד ברעננה

זו השנה השלישית שמפעילים את התוכנית בביה"ס.
את התוכנית מובילה המורה נטע שקד שמצליחה באישיות המיוחדת שלה לסחוף תלמידים וותיקים להצטרף לתוכנית.
ואכן מספר המשתתפים השנה מגיע ל 18 ומצטרפת אליה להובלה המורה גליה.
מנהלת ביה"ס אסנת מברכת את המשתתפים ומציינת את העובדה שכמות הסבים גדלה משנה לשנה והיא שמחה לפגוש את כולם.
 עיני מתחילות לדמוע מהתרגשות וצר לי שלא זכיתי להכיר את הסבים והסבתות שלי. הקשר שנוצר בין הנכדים והסבים במהלך התוכנית מרגש ואני מקנאה בכם על הזכות שניתנה לכם.
מצטרף לברכות יו"ר ועד ההורים של ביה"ס  ושל רעננה כולה - רון . רון לא מוותר ולכל מפגש פתיחה מגיע .
רון רואה עדיפות להשתתפות בתוכנית גם אם נעדרים לפעמים משיעור חשבון אן אנגלית.זאת פריבלגיה שקיבלתם ואין דומה לזמן האיכות האמיתי שאתם חווים.
בהמשך הילדים מנעימים את המפגש בשיר עץ הכוכבים.
 ואחריהם דברי המדריכה מגן עדית
 שסוקרת את התוכנית ומביאה נתונים ומסיימת בברכת הצלחה ושיהנו מהמפגשים .
ועתה מעלים את הסיפור של סבא שהשתתף בשנה שעברה בתוכנית
מדברי הסבא : זכיתי להעלות את הסיפור שלי על ילדותי ברומניה. אני מודה לנכדי שבחר בי. התוכנית נותנת לנו הזדמנות לספר חוויות מחיינו . בעקבות המפגשים המשותפים עם הנכד החלטנו לעזוב את עיר מגורנו ולעבור לרעננה ולגור ליד הנכדים.בקבוצה שלנו נוצרו קשרים כאילו היינו משפחה . ולסיכום אומר בלי העבר שלנו אין עתיד.
בהמשך נערך משחק הכרות באמצעות היגדים שכל סבא הציג את עצמו ונימק מדוע בחר בהיגד.
לדוגמה סבתא צילה שמגיעה מאשקלון : אני הכי שמחה כי זה יאלץ אותנו להגיע יותר פעמים כדי להפגש עם הנכדים.
אני מאוד מתרגשת ומקווה שנוכל לתרום הרבה מעברנו,למסגרת יחוד רב ותרומה לזהות היהודית ולמורשתה. כולי תקווה שימי שלישי יהיו מענינים מהנים ופוריים
ועוד מדברי הסבים :כשלבי פנתה אלי,למרות שאני מאוד עסוקה,הבנתי את החשיבות,לא הססתי ולא נורא אם אפסיד חצי יום עבודה.
וסבא שנכדו מכיתה ג מפציר בו להצטרף ,קיבל פטור בגלל גיל הילד, השנה אין לו יותר תירוצים והוא מצטרף.
לסיום כל ותיק קיבל שי בשקית נאה עם דיסק און קי וטופס התעוד. על השקית המשפט : ללמוד ולעולם לא להתמלא.
העלתה רשמים מהמפגש המדריכה מגן עדית
משתתפי התוכנית




הילדים מופיעים בשיר


                                              משחק הכרות

                                                    השי שקיבלו המבוגרים

אין תגובות: