יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

נפגשים, מתעדים ויוצרים בבני עטרות



בבית ספר בני עטרות, מבין ותיקי המחוז המפעילים את תכנית הקשר הרב דורי, נפתחה השנה התשיעית –ובעוד שנה עשור! מנהלת ביה"ס, ורד ביאלי, שהתחברה למסורת הבית ספרית נתנה ברכתה להמשך הדרך. ליאת כהן, המורה המובילה, רבת הפעלים,  על אף אתנחתת שבתון לא ויתרה על התכנית ושמחה על ההזדמנות, ומגיעה מידי יום חמישי להנחות ולהוביל קבוצת סבים וסבתות ונכדיהם בפעילות רב דורית מתוקשבת ומזמנת. 



השנה ריגשה את המשתתפים במיוחד נוכחותו של סבא אליהו, סבו של עינב מכיתה ד', יליד שנת 1923, שחגג זה מכבר 92! "יש לי הרבה סיפורים לספר לך", אמר לנכדו. וסיפורים יקרי ערך אלו הם בדיוק הסיבה לשמה מתכנסת בבני עטרות קבוצת הקשר הרב דורי.


במפגש הפתיחה התוודעו המשתתפים האחד לשני באמצעות פעילות יצירת תמונה אינטראקטיבית, בה סיפרו על תחביביהם, תחומי העניין שלהם שירים אהובים ועוד.
את התמונות שהכינו העלו לקיר שיתופי וכך נוצר הקולאז' הקבוצתי של משתתפי התכנית:



השבוע בין לבין כתיבת הסיפור ותיעודו, ערכו הבוגרים והילדים פעילות סביב פתגמים, בה כל זוג בחר פתגם מוכר ופרש אותו באמצעות עיצוב של קומיקס באתר TOONDOO. התוצאות המקסימות לפניכם:






המבוגרים הופתעו לגלות את כישוריהם של נכדיהם הצעירים, ואת היצירתיות שמחברת בין שני תחומים – ההסבר המילולי לפתגם, אותו סיפקו המבוגרים והפרשנות הויזואלית שלו, אותה יצרו הנכדים.

מאחלים להם עוד פעילויות רבות ומהנות יחדיו!

אין תגובות: