יום ראשון, 25 בינואר 2015

נפרדים לשלום



מידי יום ראשון פקדה את בית ספר בני עטרות קבוצה אינטימית ומובחרת של סבים וסבתות למפגשי הקשר הרב דורי. היום הגיעה הקבוצה למפגש הסיכום של מחזור א' לשנה"ל תשע"ה. כבר עם כניסתם לבית הספר הם העלו על פני הילדים חיוכים, כאשר הביאו עמם מטעים וקינוחים להמתיק את המפגש האחרון.



את פניהם קיבלה המורה המובילה, ליאת כהן, שבמסירות רבה ליוותה אותם צעד אחר צעד ברזי המחשב, בהתנסות בתיעוד דיגיטלי ובלימוד ערכי ההקשבה וההכלה. 

מנהלת בית הספר, ורד ביאלי, הגיעה לברך את הסבים והסבתות על השתתפותם בתוכנית, לשבח את הילדים על עבודתם וציינה במעמד זה כמה חשובה ומשמעותית התכנית לחיזוק הקשר בין הדור הצעיר למבוגר . 

במהלך המפגש החגיגי חלקו המשתתפים חוויות מהעשייה המשותפת, צפו בסיפור שעלה לאינטרנט, וכל זוג יצר קומיקס משותף בעקבות הפתגם שאותו הם בחרו להעלות לסיפור האישי. לאחר סיום המלאכה התענגו על הכיבוד מעשי ידיהן האמונות של הסבתות בקבוצה (אין כמו אוכל של סבתא!..).





באווירה חמימה ונעימה, נפרדו המבוגרים, ויש מי שציינו שהתכנית עברה להם מהר מידי, וכי היו שמחים להמשיך את המפגשים ולהאריך את התכנית. אנו מאחלים לכם, סבא, סבתא, שבהמשך תהיה הזדמנות לבוא לחוות זאת שוב עם נכדים נוספים!


אין תגובות: