יום ראשון, 11 בינואר 2015

משתתפי התכנית זוכים לביקור מיוחד

היום התקיים מפגש נוסף בבית הספר הממ"ד " הראל" מראשון לציון.
למפגש הגיעו האזרחים הותיקים, מקדימים כרגיל.
אחת המבוגרות פוגשת אותי במסדרון ומודיעה לי כי היא חייבת להשלים שני מפגשים שהפסידה,
" אבל אני לא דואגת" היא אומרת לי " יש לי מנחה מצויינת, יהיה בסדר".
אט אט הצטרפו התלמידים ומיד התיישבו לעבודה.
ראשים רכונים זה אל זה ליד המחשב, מתכננים ביחד את העבודה.

היום ממשיכים בתיעוד הסיפור האישי כשגאלי המורה המובילה עוזרת ומסייעת להם.
דפי התיעוד נפתחים , נשמרים וממשיכים בעבודת החקר והתיעוד.

ואז נפתחת הדלת ולחדר נכנסת  מנהלת בית הספר, אושירה ארצי, ואיתה:
אורלי שנה, מפקחת החינוך המיוחד
גילה מסד, מפקחת  בית  הספר
עופרה  הקשר, מפקחת  על  היועצות
גלית מועלם, מדריכה  של  החינוך  המיוחד

התכנית מוכרת למפקחים מיום הלמידה של המחוז שהתקיים בבית התפוצות, שם הוצגה התכנית.
הוקרן סרטון שהציג את הפעילות עד כה בבית הספר.
חלק מהזוגות היו  מרוכזים כל כך בעבודתם עד שהתקשו להרים ראש למתרחש בחדר.


התלמידים שיתפו את האורחות בחוויות שלהם מהתכנית ורגשו את כולם:
"אני שמחה שאני יכולה ללמד וללמוד כל כך הרבה. ממש כיף לי"


תודה
מנהלת בית הספר- אושירה ארצי
מורה מובילה- גאלי יחיא משולם
יועצת בית הספר- גלית אביטן

כתבה: עפרה ישראלי, מנהלת פעילות ארצית תכנית הקשר הרב דורי

אין תגובות: