יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

כולנו יחד אור איתן –ילדי בי"ס נוה דליה האירו את מועדון קתרוס



אתמול התקיים מפגש חגיגי לכבוד חג החנוכה במסגרת פעילות הקשר הרב דורי של בית ספר נוה דליה בראש העין. תלמידי כיתה ה'3, שבחרו להתנדב ולתת מזמנם ומכישרונם לטובת מועדון בית גיל הזהב שנמצא בסמוך לבית ספרם, הגיעו מלאי חן וחיוניות עם הוריהם למועדון.



זמירה בן יוסף, מנהלת בית הספר, נתנה את ברכת הדרך לתכנית לראשונה השנה, וציינה כי זו תחילתה של מסורת חדשה בבית ספרה. בניצוחה של המורה המובילה ומחנכת הכיתה, יפית וייצמן, הכינו הילדים קטעי נגינה על חליליות, קטעי קריאה ודקלום והופיעו בפני כלל באי המועדון, שהיה מלא מפה לפה. 



את האירוע כיבדו בנוכחותם נציגים בכירים מהמגזר העסקי ומהעיריה: בני בית אור, מ"מ ראש העיר, אלכס קפלונוביץ, מחזיק תיק תרבות וקליטת עליה בעיריה, יפית חדד, מנהלת סניף גבעת טל בבנק הפועלים, אשר תרם שי לחברי המועדון, דורית ארזי, מנהלת מועדון LIONS  אשר עובד בשיתוף עם המועדון.

בני בית אור ציין בהקשר של חנוכה את חשיבותם של קרבות המכבים, שמשמשים ללימודי אסטרטגיה צבאיים בבתי ספר בעולם, כדוגמא לניהול מערכה "חכמה" של מעטים מול רבים. 



את האירוע הנחו בחינניות רבה מנהלות המועדון סבטלנה וברכה, ועם הדלקת החנוכיה התמלא המקום באור ואוירה חמימה. הזמרת מור באה להנעים את האוזן עם גיטרה וקול מתנגן, ולסיום - גם טעימה של שירה בציבור.





רשמים וחוויות ממפגש חנוכה במועדון קתרוס בראש העין:


חג אורים שמח!

אין תגובות: