יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

שנה שלישית לתכנית בבית ספר "רעות" בראשון לציון

ביום שישי האחרון בשעות הבוקר,
בין בישולים וסידורים לשבת, התכנסה קבוצת הקשר הרב דורי בחדר המחשבים בבית ספר רעות בראשון לציון.

התכנית מופעלת בבית הספר זו השנה השלישית בהובלתה של רכזת התקשוב של בית הספר, ענבר ביטון .

הקבוצה של תלמידי כיתות ד-ו בבית הספר, סבים וסבתות ואזרחים ותיקים התכנסו בהתרגשות בחדר.
המנהלת, אילנה שוורץ נשאה דברי ברכה חמים ושבחה את התכנית ואת החוויות שלה מהשנים הקודמות.
המורה, ענבר, ברכה את המשתתפים בהתרגשות רבה.

כל אחד מהמשתתפים בחר היגד מהין ההגדים הרבים שפוזרו על השולחנות.

וכך נשמעו הדברים:

"אני יודע שיהיה כיף"
"אני מברך להצלחה בתכנית. מקווה לשמוע דברים מעניינים" (רפי, סבא של לינוי)
"אני בטוח שהקשר שלי עם סבתא יתחזק" (עמית)
"אני מתרגשת כי אני מגלה ונזכרת בדברים שהיו פעם ומתעוררים כעת." (סימה)
"מעניין אותי לדעת על העבר של סבתא שלי" (עפרי)
"איזה מזל שהיא בחרה להגיד לי תבואי ואני שמחה להצטרף" (רותי, סבתא של נעם)
"אני מאמין ששני הצדדים יוכלו ללמוד מהתכנית"(ברק)







אין תגובות: