יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

משתתפי קשר רב דורי-אשכול אשדוד, מגיבים למכתבים מבית ספר אשלים, ראשון לציון



לאורה וגל
תודה רבה לכם על התחשבות, והבנה שלכם מקווים שיהיה שלום במדינת ישראל.
שמחנו לקרוא את מכתביכם, ויש לנו כמה שאלות:
1.      האם הייתם במרחב מוגן? גם אצלכם במרכז היו אזעקות?
2.      האם הייתם בקרבת מקום שבו היה נפילה?
מקווים שלא יהיו אזעקות ,ומצפים לתשובתכם אלי ושירה!!!

אני שירה, אני הייתי בראשון לציון אצל סבתא שלי אני ומשפחתי הלכנו לסינמה סיטי וראינו את הסרט "מפלצת של מלון". ואחרי שהלכנו בדרך חזרה לבית שלנו באשדוד תפסה אותנו אזעקה בזמן שהיינו באוטו.   יום אחרי... נסענו לירושלים לקרובי משפחה וישנו אצלם מספר ימים.
אני, אלי, הייתי עם משפחתי בבית ואחרי כמה ימים נסענו ליבנה.

לאלמוג ואליהו כליפה
אנחנו מודים לכם על תמיכתם ודאגתכם הרבה וברצוננו להביע את תודתנו. אנחנו שמחים שחזר השקט לתושבי הדרום, לימים שקטים ורגועים יותר.
בתודה רבה, שקד ורפאל

לדור ולפנינה
תודה על כוונתכם המעוררת השראה בלבנו.
עכשיו אנחנו חזרנו לשגרה.
מקווים שהשקט הזה ישמר לתקופה מאוד ארוכה.
שבורא העולם יעזור לנו.
מנועה וגיא  ה-2 אשדוד אשכול
ללאה וטל ממרכז הארץ
שלום אנו תושבי הדרום קבלנו את מכתבכם.
מכתב זה עודד אותנו מאוד וחיזק אותנו.
אנו תושבי אשדוד.
באשדוד היו הרבה אזעקות וחששנו מאוד.
וגם לכם תושבי המרכז היו לא מעט אזעקות.
אתם וודאי יודעים ומרגשים מה אנו חווינו במהלך מבצע  "עמוד ענן".
נקווה לשלום במדינת ישראל.
אנו מודים לכם על הפרגון והעידוד


לליאל ספאני ויצחק
אנו מודים למכתבכם ולשירכם מקרב לב .
אנו מבינים את דאגתכם ואת מצבכם כי הנכם אינכם רגילים למצב זה .
מקווים שהמבצע "עמוד ענן" יסתיים בהצלחה ושנוכל לחזור במהרה .
ממנו , נתנאל ומרטה טסמה

שלום מור חזן וסבתא טובה
אנחנו מודים לכם מקרב לב .
השם שלנו הוא נועה וגיא.
תודה על כוונתכם לעזרתנו.
אבל נגמרה המלחמה ויש עדיין סכסוכים
גם אנחנו מהקשר הרב דורי
אז יש לנו כבר משהו משותף
מה שלומכם עכשיו?
התאוששתם מהמלחמה ?
אצלנו הכול בסדר
מקווים שלא תחזור המלחמה עוד פעם
אבל אם כן  נסתדר וגם אתם נכון???...
אנחנו תלמידי בית ספר: אשכול, אשדוד, כיתה ה2

אין תגובות: