יום שני, 16 בינואר 2012

"יש לי מורה טוב- הנכד שלי"


                   מפגש ראשון - מפגש מרגש בבית ספר ניב בחולון
המפגש הראשון של הקשר הרב דורי, מפגש בין סבים וסבתות ונכדיהם, היה מפגש מרגש מאוד.
כולם ציפו בהתרגשות רבה למפגש.
במפגש נערכה הכרות בין המשתתפים, הוצגה התוכנית ומנהלת בית הספר, יעל אסף, נשאה את דבריה.
גילה יעיש מובילה את התוכנית בבית הספר.
ציטוטים מהמפגש הראשון
סבים וסבתות:
"לא ישנתי כל הלילה מרוב התרגשות"
 "אני מקווה שבסוף המפגשים אדע יותר בכל הקשור למחשבים"
"כל הכבוד על היוזמה שלכם"
"אני חוששת ממחשבים ומקווה שאצליח להשתלט"
"אני שמחה שהזמינו אותי לפרויקט הזה"
"שמחה על ההזדמנות ללמוד"
 "אני בטוחה שאצליח"
"מאחל הצלחה לכולם ומזכיר לכולם שאדם צריך ללמוד עוד ועוד"
"מאחל שכולם ייהנו ויצליחו"
"אני שמח ללמוד מהנכד שלי"
"יש לי מורה טוב- הנכד שלי"
"אני אוהב להיות עם הנכדים ושמח על ההזדמנות להיות איתו שעה נוספת"
התלמידים - הנכדים:
"טוב להיות עם סבתא שלי"
"אני מקווה שסבתא שלי תצליח"
" שמח שסבתא הסכימה לבוא איתי" 
"אני מקווה שסבתא לא תצטרך להתקשר אלי לבקש עזרה במחשבים"
 "אני מצפה שסבתא שלי תדע שהיא יכולה ומסוגלת לעבוד עם מחשבים"
 "זו חוויה לשלב בין מבוגרים וילדים. זה מהנה מאוד."     
"אני רוצה שסבא ואני נכיר אחד את השני טוב יותר"
 "אני בטוח שיהיה כייף עם הסבים והסבתות"
"אני מברך את האורחים ומאחל לכולם שיצאו עם חיוך על השפתיים"
 "הייתי רוצה שכולנו נלמד משהו חדש בכל פעם"
 "אני גאה שסבא שלי לומד איתי"
"אני שמח שבבית הספר החלטנו על פרויקט כזה"

אין תגובות: