יום רביעי, 25 בינואר 2012

מעגל הנתינה מתרחב באורות התורה – בת ים


בית ספר ממ"ד  אורות התורה בבת-ים זכה לקבוצה של מתנדבים בוגרים אשר פועלים בשיתוף פעולה עם צוות בית הספר ומהווים חלק מקהילת בית הספר. כחוליה במעגל הנתינה הבית ספרי, נפתחה השבוע בבית הספר קבוצה של הקשר הרב דורי, במסגרתה יוכלו התלמידים לגמול למתנדבי בית הספר, ולו במעט, וללמד אותם להשתמש בכלים דיגיטליים ולחקור יחדיו את קורות חייהם.
שרי לומדת כדי להמשיך לעזור

מיעוט עמדות המחשבים בבית הספר מחייב פעילות בקבוצות קטנות. בשלב ראשון, החלה את פעולתה קבוצה של חונכות צעירות ולומדות צעירות ברוחן, בהנחיית הרב מתניה ויינברג.
בשיחה אשר פתחה את המפגש הראשון, התבקשה כל משתתפת לומר מה היא מקווה להפיק מההשתתפות בתכנית. שרי, מורה בגמלאות, שעובדת בהתנדבות בספריית בית הספר הפתיעה וספרה לבנות, שבשביל עצמה אולי לא הייתה הולכת ללמוד לעבוד על המחשב, אבל חשוב לה לדעת להפעיל את המחשב, בתקווה שבשנה הבאה, יוצב מחשב בספריה והיא תוכל לנהל את הרישומים, לטובת בית הספר ובכך, להמשיך את מעגל הנתינה.
ברכות להמשך עשייה פוריה שלוחות לצוות בית הספר – למעיין, המזכירה המקסימה, לשרה היועצת, לרב מתניה' ובראש ובראשונה למנהל בית הספר, הרב יוסף אופנהיימר, אשר יזם, תומך ומעודד לאורך כל הדרך.

אין תגובות: