יום שלישי, 17 בינואר 2012

ביקור ראשון בבית התפוצות

הסיור הראשון בבית התפוצות לשנת תשע"ב
היה של בית ספר "בית אור" ממושב קדרון.

 בבוקר יום שלישי 3.1.2011 הגיעה לבית התפוצות הסנונית הראשונה לשנת תשע"ב.

קבוצת תלמידים מכיתה ז בבית ספר "בית אור"  וקבוצת המבוגרים מלווים במורה המובילה את התכנית, אורנה דרום.

הפעילות סביב השיר של יוסי בנאי והתמונות הייה מרגשת והסיפורים רבים ומרגשים.

הסיור בתערוכה הקבועה וההצגה של השחקנית, היו חוויה מפתיעה ומשמחת לכולם.



בסדנא שבה הוכנו המסגרות לתמונה הייתה המולת יצירה משותפת.

תוך כדי היצירה שמעתי מפי אחת מהמבוגרות את הדברים הבאים:

"התכנית נתנה לי הרבה יותר מלימוד מחשבים. מכיוון שהנכדים שלי נמצאים בארה"ב אמצתי את שני התלמידים המקסימים שמלמדים אותי בהרבה חום כי אני מתגעגעת לנכדי הרחוקים. עכשיו כשאני מדברת עם הנכדים בסקייפ יש לנו נושאי שיחה משותפים, הם שואלים אותי מה למדתי ומה אני יודעת לעשות במחשב. הקשר שלי איתם התחזק. הם גם שואלים איזה מהסיפורים מילדותי ספרתי למנחים הצעירים שלי, ומגלים עניין מחודש בעבר המשפחתי.
בנוסף, ערבתי את אחי ואחותי בתכנית. ספרתי להם על עבודת התיעוד שאני עושה ובקשתי מהם לכתוב לי את הצד שלהם בסיפור המשפחתי כדי שאוכל להוסיף את זה לעבודה שלי.
ועוד דבר, פגשתי בקבוצה את גיסתי , שהקשר איתה נותק ובזכות התכנית חודש בינינו הקשר.
אני כל כך מאושרת מהדברים הנוספים שנתנה לי ההשתתפות בתכנית הקשר הרב דורי, תבורכו."







אין תגובות: