יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

שנה שישית להפעלת התכנית בבית ספר הלל ברמת גן

היום 29.11.11 יצאה לדרך התוכנית "הקשר הרב דורי" בבית ספרינו שנה שישית.
התלמידים קיבלו את פניהם של המבוגרים בשער בית הספר עם פרח ותג (עם שמו של כל מבוגר). דבר שגרם כבר בהתחלה להתרגשות רבה בקרב המבוגרים. התוכנית נפתחה בטקס חגיגי ומרגש.

הפעם, שלא כמו בשנים הקודמות, החלטנו להרחיב את התוכנית ולאפשר לכל תלמידי כיתות ו' בבית ספרנו ל"חנוך" את הסבים והסבתות שלהם.

תלמידים מכיתת חינוך מיוחד, מכיתות רגילות ומכיתת המחוננים.

תלמידים שלא היה באפשרותם לחנוך את הסבים והסבתות שלהם "אימצו" מבוגרים ממועדון גמלאים ברחוב עוזיאל ברמת גן, עימו אנו עובדים בשיתוף פעולה מספר שנים.

למפגש הגיעו 30 מבוגרים, מחנכות כיתות ו' והתלמידים המשתתפים התוכנית.

תחילה, הוצגה התוכנית והציפיות מהמבוגרים המשתתפים בה, תמי גרין, הרכזת הארצית של התוכנית, ברכה את "התלמידים החדשים", אירית טוניק - מנהלת בית הספר, בתיה מידן- נציגת מחנכות כיתות ו' ונציגי התלמידים ברכו את כל הלוקחים חלק בתוכנית ובעיקר את המבוגרים. כל תלמיד ישב ליד המבוגר אותו הוא חונך. המבוגרים הציגו את עצמם בפני הקבוצה. תלמידי הכיתות הכינו קטעי נגינה והמחזה(נגינה בגיטרה, הציגו קטע הומוריסטי בין סבא לנכדתו) ומצגת הפתעה עם ברכות אישיות לכול מבוגר. המבוגרים קיבלו קלסרים עם תוכנית העבודה, תאריכי המפגשים ומספרי טלפונים למקרה שלא יגיעו. מספר מבוגרים שיתפו אותנו בסיפורים אישים.

ובסוף, איך לא, חיכה לכולם שולחן מלא בכול טוב, שהביאו תלמידי הכיתות.

המפגש היה מרגש מאוד ומהנה. כל מי שצפה מהצד התמלא התרגשות, שמחה וגאווה על הרתמות של כל כך הרבה תלמידים שהבחרו לקחת חלק בתוכנית, להעניק ממרצם ומהידע הטכנולוגי שלהם לזולת וליקיריהם.

נקווה שהתוכנית תהיה מוצלחת, ושנהנה ונתרגש כמו בשנים הקודמות.

ענת קונקול

מובילת התוכנית

וסגנית מנהלת בית ספר "הלל"


אלבום התמונות

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

ענת, כל הכבוד! בהצלחה!