יום שבת, 9 במרץ 2019

מפגש סיום בי"ס שקד רעננה




זו השנה השישית שבית ספר שקד מציין אתת סיום תוכנית הקשר הרב דורי.

בכניסה לאולם בו נערך הערב  מקדם את הבאים לוח עליו מוסיפים כל שנה את זוגות המשתתפים.


עץ הקשרים
פותחת את הערב המורה גליה: התכנסנו הערב לסכם מסע בן 15 מפגשים.שמחתי כל שבוע לראות את האור והציפייה למפגש. ברצוני להודות לילדים ולסבים שהרשימו אותנו בסיפוריהם המענינים. תרשו להודות גם למנהלת אוסנת שפותחת את שערי בי"ס לתוכנית, לאוסנת שמובילה אתי את התוכנית ופותר לנו כל בעיה טכנית ,מגלה מיומנות רבה בהפעלת המחשב, ולעדית המדריכה שתומכת ונענית לכל שאלה.הקבוצה מנתה 15 משתתפים והיתה זו חוויה לגלות את הקשרים החברתיים שנוצרו ביניהם.

מורה מובילה גליה

בהמשך מברכת המנהלת אוסנת ומציינת את 6 שנות הפעילות המבורכת.זהו הקשר כי אוהב בין נכדים וסבים שרק מועצם באמצעות המפגשים. אני מבקשת להודות לותיקים שמצאו את הזמן להתמסר לנכדים ולהעלות סיפורים יחדיו. כמו כן מבקשת לגליה ואוסנת המורות המובילות שעושות עבודה נפלאה. ואחרונה חביבה לעדית המדריכה שלפני 6 שנים פתחה את דלת חדרי והלהיבה אותי להפעיל את התוכנית, הוקסמתי והנה זה פועל. תודה לך עדית על הובלה מתוך אהבה וחום והיענות לכל טלפון ולכל בעיה.

                                                           המנהלת אוסנת ומורה מובילה אוסנת
מדי שנה מכבד אותנו בנוכחותו יו"ר ועד ההורים, רון, מוקיר את ההתגייסות וההתמדה לטובת הפעילות. אני משוכנע שבשנים הבאות תזכרו את החוויה ואת הערכים שרכשתם דרך כתיב הסיםורים.
בהמשך מברכת המדריכה עדית ומשבחת את העבודה והתוצרים שהופקו.
בהמשך מוקרן סרטון על הפעילות במשך כל המפגשים. ולגיוון משחקים את גלגל המזל. כשכל סבא מתבקש  לנחש איזה משפט נכון מתוך שניים שהנכד אמר.
לסיום הכנת עץ משפחה






יצירת עץ המשפחה


עובדים על הכנת העץ המשפחתי

התקרובת





מכתב לסבתא
ולסיום חלוקת תעודות












אין תגובות: