יום שישי, 22 בפברואר 2019

חט"ב 'הריאלי' בתכנית הקשר הרב דורי עם יד לעזר- בית חם לניצולי שואה, אירוע פתיחה מרגש!

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל."- יגאל אלון
השבוע התקיים מפגש פתיחה מרגש במיוחד של חטיבת 'הריאלי' הדר בהנחיית המורה המובילה שחר שפירא-כהן בשיתוף פעולה עם בית חם לניצולי השואה.
במפגש השתתפו מנהל בית הספר 'הראלי' אורן בן ג'ויה, תלמידי כיתה ז + ח, ניצולי שואה (אשר ריגשו את כל הנוכחים), ממנכ"ל עמותת יד עזר שמעון סבג וצוות יד לניצול (המדהימים). לא ניתן להעביר את ההתרגשות שהייתה באוויר!

המפגש החל בדברי פתיחה של אלכס נידם, מדריכת תכנית הקשר הרב דורי במחוז חיפה. לאחר מכן שחר שפירא-כהן, המורה המובילה בתכנית הציגה את עצמה והוסיפה "ברקע המשפחתי שלי אני נכדה לסבא וסבתא מצד אבי ניצולי שואה. אני רואה ברצון לתעד ולשמר כמעין שליחות אשר מניעה אותי הן בתפקידי כמורה וכמחנכת והן כבת אדם".
אורן בן ג'ויה מנהל חטיבת 'הריאלי' הדר הצטרף לדבריה והוסיף "אני מאחל לכם מפגש מהנה, שתיהנו מהמפגש הזה של אנשים אחד עם השני וכמובן מעשיר, כי לכולנו יש מה ללמוד אחד מהשני" .
לאחר מכן התקיימה פעילות היכרות "טווים את הקשר" שבה כל אחד מהמשתתפים הציג את עצמו וסיפר פרט קטן עליו.



המפגש המשיך עם משחק שהילדים הכינו "חבילה עוברת" שבה האזרחים הוותיקים נשאלו שאלות מיוחדות בנושא טכנולוגיה ותוך כדי כבר נראה "קסם החיבור" בין הילדים ואזרחים הוותיקים.

בסופו של המפגש הילדים חילקו לכל אחד מניצולי השואה ברכה שהכינו עם ורד משוקולד.



ההתרגשות הייתה בשיאה, התמונות מדברות בעד עצמן.

בהצלחה לכל השותפים!

אין תגובות: