יום חמישי, 10 בינואר 2019

פתיחת התוכנית בבית הספר אשל הנשיא

בית הספר אשל הנשיא מפעיל את תוכנית הקשר הרב דורי זו השנה השנייה. מנהלת בית הספר, הגב' בת חן פלד כהן, החליטה כי התוכנית תופעל בשכבה ז' במקום עבודת שורשים.
בעידודה של מנהלת החטיבה טלי מסיקה, ובהובלתה של מרכזת השכבה אתי שחר, התכנסו תלמידי שש כתות ז' עם הוריהם מלווים בסבים וסבות למפגש חגיגי. כל כתה התכנסה בחדר הכתה, ולאחר מכן צפו כולם בהצגה. בהתכנסות הכתתית, הציג כל ילד הציג את הסבא או הסבתא, ואז הסבים והסבות כל אחד בתורו, סיפר אנקדוטה מחייו.
למחרת קבלה אתי שהיא גם מחנכת את כתה ז/1 את המכתב הבא:
"לאתי שחר המחנכת של אגם,
הנכד שלי, שלום רב,
תודה רבה על ערב מרתק, מרגש ומעניין. מלכתחילה התלבטתי האם לבוא כיוון שבשביל לספר את הסיפור שלי אני צריכה לפחות שעה. בדקה וחצי בקושי אפשר לומר שלום. אבל כיוון שראיתי כמה חשוב לאגם שאני אגיע, החלטתי לבוא ולהנות. באמת כל אדם, כל סבא וסבתא נושאים על גבם סיפור חיים מדהים. בערב שהתקיים, נגענו בגחליליות המאירות סיפורים רבים השוזרים בתוכם הסטוריה של עם ישראל. הערב כולו רק גירה את הסקרנות והגביר בנו את הרצון לשמוע עוד על גלגולי החיים של כל אחד ואחת מהמספרים. גם ההצגה היתה מאד מרגשת. אני מצאתי את עצמי דומעת מהתרגשות בעיקר בגלל שאנחנו מבינים שפעמים רבות סובבים אותנו אנשים שנושאים על גבם מטען כבד של כאב והחברה סביב כלל אינה מודעת לכך. שוב תודה על המאמצים שאתם משקיעים בחינוך הדור הצעיר!"





אין תגובות: