יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

"פעילות מבורכת.....תיזכר לעד.....לקשר טוב עם הנכדה למרות שלא קל בגילנו עם הנסיעה הארוכה בשעה מוקדמת, אירוע מרגש, רעיון מבריק... " מהתגובות למפגש הפתיחה


ענבל מלאכי, מחנכת וסגניתה של המנהלת סיגל אטיאס ביחד עם היועצת שרית מיכאלי מובילות השנה את התכנית בביה"ס "נתיב מאיר" במעלות ומתארות:

 "מפגש הפתיחה של הקשר הרב דורי בבית ספר נתיב מאיר התקיים בכ"ד כסלו, 3/12. הבנות חיכו לסבים ולסבתות בשער בית הספר וקיבלו אותם בוורד אישי, אות הוקרה ותודה על מי ומה שהם בשבילם.
פתחנו את המפגש במשחק טווים את הקשר בו כל משתתף בתורו סיפר היכן נולד, מאין עלה וקצת רקע משפחתי אישי ( מס' ילדים, נכדים וכד').
לאחר מכן התחלקנו לקבוצות בהן שיחקנו בקלפי היכרות. הבנות התחילו להכיר מעט יותר לעומק את הסבים והסבתות ולהפך. לקבוצות הצטרפו גם תלמידות נוספות שמסיבות כאלה ואחרות הסבים/סבתות שלהם לא יכלו להגיע. שיתוף הפעולה בקבוצות היה מקסים והבנות רק חיכו לשמוע את הסיפור האישי.
לאחר מכן התכנסנו שוב לרבע שעה בו שיתפו כל הצדדים בחוויות שלהם מהמפגש הראשוני.
היה קשה לסיים... אנו כבר מחכים לטיול המשותף לירושלים למנהרות הכותל".
מתגובות הסבים:
 "תודה רבה, ענבל, יישר כוח על כל הפעילות המבורכת, חנוכה שמח.....
 יישר כוח גדול, ענבל, על העשייה שלך, ועל התכנית הרב גונית, את גורמת לקשר טוב עם הנכדה, למרות שבגילנו זה לא פשוט הנסיעות הארוכות. היום נהניתי מאוד, תודה לך וחנוכה שמח, מסבתא של הילה דנינו .......
ענבל יקרה וכל צוות ביה"ס, עבורי זה היה אירוע מרגש לראות את נכדתי הצעירה ולהיפגש עם החברה החמודה שלה ועם סבים וסבתות נוספים, תודה על העבודה, התכנית והבצוע. אלה אגרט סבתא של אביגיל בויום
ענבל יקרה, אמנם כבר כתבתי שהיה נפלא, אך עלי להוסיף שאף על פי שלא קל להגיע מרחוק בשעה מוקדמת, אני מרגישה שאני עושה זאת למען עצמי. אין ספק שתכנית זו תקשר יותר ביני לבין שירה נכדתי והיא תזכור מפגשים אלו לעד. שוב תודה ענבל.
מצטרפת לכל המפרגנות, ענבל, בהחלט רעיון מבריק ומחמם לב. תודה על הכול, מנשה ורבקה הוד צפת"
















תשובההעברה

אין תגובות: