יום ראשון, 6 במאי 2018

אירוע סיום שנת פעילות - רחובות

היום התקיים אירוע סיום עירוני משותף לכל בתי הספר המפעילים את תוכנית הקשר הרב דורי, האירוע התקיים במרכז מורשת יהדות תימן.
באולם התכנסו סבות וסבים, נכדות ונכדים, אנשי צוות ואורחים מכובדים מחמישה בתי ספר:
האירוע הוא פרי עבודתם של 6 בתי ספר בהם פעלה התכנית בשנת תשע"ח, בכל בית ספר התכנית קיבלה גוון אחר.
בית ספר "מעלות משולם" בהנהלת מאיר אמויאל המורה המוביל אופיר ביכלר.
בית ספר "רמת אלון", בניהולה של רונית מוסלר המורה המובילה נעמי אמויאל.
בית ספר הדמוקרטי "השיטה", בניהולו של אילן שחם והמורה המובילה דנית פרץ.
בית ספר "יצחק נבון" בניהולה של יפעת לנציאנו המורות המובילות נאווה שעיה ורעות ישועה.
בית ספר "תחכמוני" בניהולו של אסי אדרי והמורה המובילה חני גמליאל.
כתת הוותיקים מאולפנת "צביה". בניהולם של זאב כהן ודניאלה טויטו והמורה המובילה עדנה כהן.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

האירוע החל בברכות, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק מורשת מר אמיתי כהן, נשא דברי ברכה ודיבר על חשיבותה של התכנית וכי יש להרחיבה לעוד בתי ספר בעיר. 
ישר כח לאמיתי כהן, על הדאגה לאולם התמיכה לאורך כל השנה בכל מה שצריך והנכונות לעזור בשמחה ובחפץ לב.                                                                                                                     


מנהלת התוכנית הגב' עופרה ישראלי נשאה דיברי ברכה ואסי אדרי מנהל בית ספר תחכמוני ברך ושיתף על ילדותו בבית סבו וסבתו.                                                         

                                                                                                                                                    
   

כל בית ספר הציג את פעילותו והיחודיות שלו.
בבית ספר "מעלות משולם" טקס יום הזיכרון לשואה נערך בשיתוף קבוצת הקשר הרב דורי.
הקבוצה עלתה לבמה ושרה שיר מתוך הטקס, כמו_כן צפינו בסרטון מהטקס.



סבתא מלי והנכדה עומר סיפרו מה למדו זו על זו, סבתא מלי הביאה מסמך ארכיוני משפחתי, דף שהיא כתבה לפני חמישים שנה בהיותה בגילה של עומר.

סבא שמעון תורג'מן והנכד שחר מגור מבית ספר "רמת אלון" סיכמו את חוויותיהם בתוכנית.


בנות קבוצת הקשר מבית הספר הדמוקרטי "השיטה" העלו אימפרוביזציה בהנחיית תמרה אמא של נגה משתתפת בתוכנית, על פערי הדורות ושנות הצנע, "מסיפורי סבתא...."


אולפנת "צביה" סיפרו על התכנית בכתת הוותיקים

סבא בנימין ונכדו משה מבית ספר "יצחק נבון" סיפרו על יהדות בולגריה.

ואחרונים חביבים סבא משה ידעי ונכדו שחר שרעבי מבית ספר "תחכמוני" הדגישו בדרך מליצית את פערי הדורות:

כשהייתי צעיר.....

לי יש דם
ולי יש לחץ דם.
אני  בחור כארז
ואני גידלתי כרס.
לי עיניים
ולי משקפיים.
אני משחק בכדורים
אני בולע כדורים.
אני יוצא במחולות
אני נכנס למחלות.
 חיוך על פני                                              
לי קמטים בלי די.
אני משתדל להיות רציני
אני משתדל לא להיות ציני.
 לי אידיאה
ולי אי דעה.
אני פרסונה גרטה
אני פרסונה גרוטאה.
לא אני אשם בדבר - זה הזמן שחלף ועבר -
ומשאיר אחריו הסיפור.                                
הזיקנה, רבותיי, היא איפור
והרשו לי בסוף להעיר

זה יקרה לכל צעיר


לסיום הוענקו תעודות הוקרה לבתי הספר


יישר כח לכולנו!!!


















                                   
                  

אין תגובות: