יום שבת, 17 במרץ 2018

מפגש סיום מרגש מאוד בבית ספר שדות איילון בבית חשמונאי

"עם שאינו יודע את עברו עתידו לוט בערפל,ובפרוש אישי שלי,ילד שאינו יודע את ההיסטוריה המשפחתית שלו עתידו לא ידוע. ששאלו אותי למה אני ככל כך מעוניינת לקחת חלק בפרויקט חשבתי רק על דבר אחד,עוד שעות עם סבתא שלי. הפרויקט שהינו ארצי ומטרתו לחשוף את התלמידים לחוויות הדור השלישי היה בשבילי חוויה חד פעמית מעניינת ומרגשת. אף על פי שאני פוגשת את סבי כמעט מידי שבוע ואנחנו משוחחים והוא חלק משמעותי מחיי,עדיין גיליתי צדדים חגשים על סבי בזכות הפרויקט שלא ידעתי עליו. נהניתי בעיקר ללמוד מסבא על המשפחה ולהרגיש לרגע שאני שם,בחלקים חשובים מההיסטוריה המשפחתית שלי". הכתוב מעלה הינו ציטוט מתוך דברים שאמרה יעל אלירז מכיתה ו4.


 אורלי מאירי מובילה את התכנית בשנים האחרונות,אורלי עושה עבודה נפלאה ומשמעותית  וניכר שהיא מתרגשת מחדש עם כל סיפור וסיפור. הדברים שהבאתי מפי יעל הם רק דוגמא לאיכות ההבנה והעבודה העמוקה שאורלי עושה עם הילדים והמבוגרים בפרויקט.
 יישר כח אורלי יקרה !

   אהובה פוקס מנהלת בית הספר נכחה באירוע וברכה את הילדים ההורים והסבים במילים חמות,תודה לך אהובה על כך שאת בוחרת שניה אחר שנה להמשיך בתכנית מקסימה זו.



אין תגובות: