יום שלישי, 20 במרץ 2018

חגיגה של יום מחוזי במחוז צפון בשלומי

בתאריך 13.2.2018 התקיים יום מחוזי במחוז צפון.
בשעת בוקר התכנסנו בביה"ס "הרב מיימון" בשלומי – עפרה ישראלי – מנהלת התוכנית, תמי גרין – ה"אמא" של התוכנית, ומנהלת מאגר הסיפורים, ליאור שוחט – אחראי פיתוח תוכניות ויוזמות, וקשרי חוץ, מדריכות התוכנית במחוז – שוש שקד, ליזי כהן (אשר ביה"ס באחריותה והדרכתה).
בביה"ס המתינו לנו בהתרגשות משתתפי תוכנית הקשר הרב דורי – תלמידים ותלמידות, סבתות, סבים ומושג חדש בתוכנית – סבתא רזרבה – אלו הסבתות שאינן הסבתות הביולוגיות של הילדים אבל לוקחות חלק חשוב ועקבי בפעילויות עם תלמידים אשר הסבים שלהם לא יכולים להשתתף.
מנהלת ביה"ס הציגה את התוכנית, כך גם המורה המובילה, ובאמצע הפעילות הצטרף ראש המועצה האזורית מעלה יוסף, שהוא אביה של המורה המובילה, ודיבר בשבחה של התוכנית וחשיבותה הרבה.

לאחר המליאה התארגנו המשתתפים לפעילות סביב שולחנות.
המשך היום המחוזי התקיים בביה"ס המקיף הגליל המערבי, שם שותפים לתוכנית תלמידי שכבה י'. את המפגש פתח המורה המלווה את התוכנית, ולאחריו שמענו על תחילתה של ההתיישבות באזור מפי אחד ממשתתפי התוכנית.
סיימנו את היום בהתכנסות של מורים מובילים מרחבי המחוז בביה"ס "רמז" בנהריה.
שם שיתפו מנהלת ביה"ס והמורה המובילה בעשייה של בית הספר בתוכנית הפועלת בבית הספר מזה מסר שנים, והתקיימה שיחה ערנית ומענינת בין המורים המובילים לצוות התוכנית.
לסיכום – יום מלא וגדוש בעשייה, אשר שיקף ולו במעט את הנעשה בשנים האחרונות במחוז הצפון.
כתבה – דר' ציפי מרגלית




ביה"ס הרב מיימון, שלומי





צוות בית הספר וראש המועצה האזורית מעלה יוסף.

מנהלי התוכנית, עם צוות בית הספר והמדריכות

ביה"ס המקיף גליל מערבי





אין תגובות: