יום ראשון, 11 במרץ 2018

ביקור בבית ספר צליל, חדרה

במסגרת יום הקשר הרב-דורי במחוז חיפה התקיים ביקור מיוחד בבית ספר צליל. 
את הביקור הובילו סיגלית יעקובי מנהלת בית הספר, וטל ויגדר שמובילה את התכנית בבית הספר זו השנה החמישית.
פרטים נוספים בנוגע ליום עצמו ולאורחים - ראו כאן.

המפגש המיוחד נערך בנוכחות משתתפי הקשר הרב-דורי לדורותיו – סבים וסבתות, תלמידים ותלמידות, שמשתתפים השנה בתכנית או השתתפו בשנים קודמות!

האורחים, התלמידים והסבים הרבים נאספו בחדר "אמות חשיבה" החגיגי, כאשר מקהלת בית הספר קיבלה את פניהם בשירה. 

לאחר מכן הנחתה מנהלת בית הספר סבב היכרות מרגש בין כל הנוכחים. כולם, ללא יוצא מהכלל – מבוגרים ותלמידים – ביקשו לומר דברים על התכנית. דברים שיצאו מהלב והדגישו את החשיבות של התכנית, את המקום המשמעותי שלה בעיניי המשתתפים, את החיבור לערכים ולמורשת ישראל ואת ההתרגשות שמלווה את התכנית – התרגשות עד דמעות. רק מי שנכח במקום יכול להבין... 




במהלך הסבב הפתיעה סיגלית את נאוה גלעד והעניקה לה שי מיוחד לרגל פרישתה מתפקידה – מנהלת מרכז תקשוב חינוך חדרה – לאחר שנים רבות. 


טל ויגדר, מובילת התכנית, הציגה את פעילות הקשר הרב-דורי בבית הספר – פעילות שהפכה למסורת, במסגרתה מתעדים המשתתפים סיפורי חיים של המבוגרים, בשילוב שיר ילדות משמעותי. התיעוד הסופי נשלח לאתר בית התפוצות ומופק גם כספר דיגיטלי ומודפס.

המפגש הסתיים בחידון מוזיקלי מיוחד ושירת "תודה" משותפת, רגע לפני הכיבוד העשיר ושי מתוק שחולק לאורחים.



שלי הרוש
איתמר קרמר
נציגת המבוגרים

צוות מנצח :-)



תגובה 1:

nava אמר/ה...

שנים רבות משתתפים בתי ספר רבים חדרה בתכנית הערכית "הקשר הרב דורי " לחיזוק הקשר בין הדורות ושימור ותיעוד סיפורי אזרחים וותיקים בעיר. ברכות לכל השותפים להפעלת התכנית ותודה לבית ספר "צליל" על אירוח מושלם !